Gå til innhold

Uke 39 og regelmessige kynnere i to uker, nedpress og helt utslitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske det var så ille forrige svangerskap :( Jeg føler meg helt ødelagt. Sover i tre timer, våken i tre timer, sover i tre timer osv. Kynnerne er kraftige og kjennes godt i mage/rygg. Blir også ekstra tungt å puste når de kommer.

Men de bygger seg aldri opp. Dette har pågått lenge nå synes jeg. Er så utslitt!! :( Akkurat nå føler jeg at jeg aldri i verden skal klare å gjennomføre en fødsel. Er så utslitt.

Har også nedpress og smerter i vagina. Som en kniv som snurrer!

Var på føden da dette startet og de kunne si jeg var moden, hadde 2 cm åpning og de trodde fødsel nærmet seg.

Men nå har jeg altså gått slik i litt over to uker :(

Anonymous poster hash: cdf83...3d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det nokså likt på slutten i mitt siste svangerskap. Vurderte flere ganger å prøve brystvortestimulering for å se om kynnerene gikk over i rier.Men pga tidligere styrtfødsel turde jeg ikke i tilfelle det skulle føre til stormrier.

Men 4 dager over termin tok jeg sjansen. Masserte brystvortene i 5 min, så fikk jeg en kraftig kynner som ikke ville gi seg. I det jeg reiste meg fra sofaen for å se om den ga seg om jeg gikk litt rundt, så gikk vannet.

4 timer senere var fødselen over, 2 timer aktiv fødsel. Begynte rett på med ganske hyppige rier, men ikke direkte stormrier.

Anonymous poster hash: 3f487...c55
Skrevet

Har det slik selv. Uke 30 nå...

Anonymous poster hash: 18641...6fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...