Gå til innhold

Noen som kjører Volkswagen Touran her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Og hvor mange barn har dere?

Anonymous poster hash: 7e263...f1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi, og er kjempefornøyd! Har 7 seter, som kommer godt med, siden vi har tre barn. Ofte en ekstra som skal sitte på eller greit om vi skal kjøre et stykke å sette barna litt fordelt så d slipper å bli så mye krangling osv 😂 god plass til alle i bilen!

Anonymous poster hash: 02941...776

Skrevet

Vi har også touran 7-seter. Bruker bare 5 seter da. Jeg liker utformingen på bilen,men vi har vært uheldig med vår. Mye småfeil og rust..på en bil fra 2009.

Anonymous poster hash: 9df4b...102

Skrevet

Gubbebil.... Ellers fornøyd.

Anonymous poster hash: 84738...68f

Skrevet

Har 5 seter, og syns den er helt grei. Har 4 barn (2 beltestoler, en pute+en tenåring), og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gikk for 7seter.. Siden det er 3 stk 3punktsseler bak så får jeg plass til alle setene, men skulle gjerne hatt 2 seter til (hadde det på min forrige).

Men jeg har aldri skjønt bakluka. Den lever sitt eget liv. Noen ganger vil den ikke åpne seg i det hele tatt, andre ganger må jeg åpne en av sidedørene for at den skal låse seg opp :(

Og så må jeg holde dieselpumpa i en merkelig vinkel for at den ikke skal stoppe :P

Men bortsett fra det så er den helt grei ;)

Anonymous poster hash: 5a50e...364

Skrevet

Har 5 seter, og syns den er helt grei. Har 4 barn (2 beltestoler, en pute+en tenåring), og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gikk for 7seter.. Siden det er 3 stk 3punktsseler bak så får jeg plass til alle setene, men skulle gjerne hatt 2 seter til (hadde det på min forrige).

Men jeg har aldri skjønt bakluka. Den lever sitt eget liv. Noen ganger vil den ikke åpne seg i det hele tatt, andre ganger må jeg åpne en av sidedørene for at den skal låse seg opp :(

Og så må jeg holde dieselpumpa i en merkelig vinkel for at den ikke skal stoppe :P

Men bortsett fra det så er den helt grei ;)

Anonymous poster hash: 5a50e...364

Det er en av feilene med vår bil..feil på låsen på kjørersiden. Jeg åpner bilen med fjernkontrollen..og alle dører er ulåst unntatt der jeg skal inn..

Anonymous poster hash: 9df4b...102

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...