Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Kulda har kommet her hvor jeg bor. Når det blir kaldt ute blir jeg ekstra sulten og det er så slitsomt I dag har jeg spist dette: Frokost (06.00) - to rugsprø med makrell i tomat, litt lettmajones og agurk, kaffe og vann. Mellommåltid (10.00) - en kopp te m/ en teskjed Coffeemate. Rakk ikke lunch, men drakk en boks cola zero rundt halv ett. 14.45 - tre rugsprø, en avokado og litt kaviar, vann. Middag ca.18.15: ca. 200 gram rå salmalaks, 2 ss kokt ris, salat av revet gulrot/eple/vårløk/agurk. Det er jo mer enn nok og her sitter jeg og er sykt sulten. Blæ! Gleder meg til sommeren. Flere som blir heftig sultne når gradestokken kryper nedover? Anonymous poster hash: 8c702...d51
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Syns ikke det var så mye...? Synes du ikke? Kan jeg få spørre hva du har spist i dag? Kanskje jeg skal unne med noe til kvelds? Har bare spist sunne ting i dag, bortsett fra colaen Anonymous poster hash: 8c702...d51
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 "Åååååå se så MYE jeg spiser..!! Jeg er så tjuuukk... Jeg spiser så uuuusunt..!! " Get a grip!! Du har dårlig innflytelse på folk. Du vet like godt som oss at du har spist for lite idag, og det er ikke noe rart du er sulten. 2 ss ris?? Really? Anonymous poster hash: 95302...9dc
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 http://www.senterforspiseforstyrrelser.no
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Det er ganske kaloririk mat, da. Jeg mener at jeg burde gå lenger på det. Avokadoen var stor og 200 gram rå laks er MYE fisk. Anonymous poster hash: 8c702...d51
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Du spiser enkelt og greit for lite mat! Anonymous poster hash: a6fa5...eae
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #8 Skrevet 5. januar 2016 "Åååååå se så MYE jeg spiser..!! Jeg er så tjuuukk... Jeg spiser så uuuusunt..!! " Get a grip!! Du har dårlig innflytelse på folk. Du vet like godt som oss at du har spist for lite idag, og det er ikke noe rart du er sulten. 2 ss ris?? Really?Anonymous poster hash: 95302...9dc Risen var dårlig kokt. Klissete utenpå og hard inni. Vi bruker ikke så mye ris og jeg er ikke noe flink til å koke den. Derfor ble det bare to ss Spiste mye grønnsaker til. Anonymous poster hash: 8c702...d51
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #9 Skrevet 5. januar 2016 Er dette en spøk, eller har du en spiseforstyrrelse? Altfor altfor lite mat. Du kan slenge innpå en grandis til kvelds Anonymous poster hash: c1dcc...b1d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #10 Skrevet 5. januar 2016 Jeg hadde også vært sulten på den dietten der! Jeg har spist 08.00 En protein-yoghur, 0,0% fra yoplait med müsli og rosiner i, et glass juice 12.00 3 skiver hjemmebakt grovbrød, to med leverpostei og en med syltetøy 17.00 En porsjon fullkornsspagetti, kjøttdeig med tomatsaus og stekte grønnsaker 20.00 Et eple og 4 sjokoladekjeks. Anonymous poster hash: 0d74b...010
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #11 Skrevet 5. januar 2016 Er dette en spøk, eller har du en spiseforstyrrelse? Altfor altfor lite mat. Du kan slenge innpå en grandis til kvelds Anonymous poster hash: c1dcc...b1d Da kjører jeg på med et grovt rundstykke med røkelaks, Philadelphia og rødløk til kvelds+en kopp te til Anonymous poster hash: 8c702...d51
TPK Skrevet 5. januar 2016 #12 Skrevet 5. januar 2016 Ja, dette er lite! Til sammenligning har jeg spist følgende : 2 knekkebrød med hvitost Liten porsjon salat med egg Halvt rundstykke med ost Banan Grønnsakssuppe med brød En liten hjemmelaget bolle Et knekkebrød og en skive rugbrød med hvitost Og så avslutter jeg med 10-12 karameller! Jeg er gravid da, så mitt kosthold er gjerne ikke helt representativt for tiden... Men dette var en relativt sunn dag i min verden!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #13 Skrevet 5. januar 2016 Fra 06 til 14.45 har du kun spist 2 rugsprø...du ser vel galskapen i det? Uansett om du skal slanke deg eller ikke, så er det altfor lite! Du bør spise litt hver 3. time. Anonymous poster hash: f4dbc...aeb
Lessismore Skrevet 5. januar 2016 #14 Skrevet 5. januar 2016 Syns ikke det var så mye...? Synes du ikke? Kan jeg få spørre hva du har spist i dag? Kanskje jeg skal unne med noe til kvelds? Har bare spist sunne ting i dag, bortsett fra colaen Anonymous poster hash: 8c702...d51 Frokost: 2 skiver brød med skinke Lunsj: 2 rugsprø med salat, røkelaks, agurk, avokado og agurk Middag: Litt vossakorv, gulrot/kålrot/søtpotet og 3-4 ss potetstappe Mellommåltid: Eple Kveldsmat: 1 rugsprø med røkelaks Og så har jeg drukket to kopper kaffe, to kopper te og vann Men så er det kanskje jeg som spiser mye? I don't know.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #15 Skrevet 5. januar 2016 Det der var veeeeldig lite Jeg har spist 1 rugsprø med hvitos (mager) salat til lunch + 1 rugsprø en 100 gr hamburger til middag på mc d. styrte unna brus + chips 2 rugsprø med egg + kaviar a jeg kom hjem ca 18 4 rugsprø med avocado + hamburgerrygg + tomat + en double 0 % yoghurt blåbær til kveldsmat JEG ER ENDA SUUUULTEN ! Anonymous poster hash: 91532...6eb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #16 Skrevet 5. januar 2016 Det der var veeeeldig lite Jeg har spist 1 rugsprø med hvitos (mager) salat til lunch + 1 rugsprø en 100 gr hamburger til middag på mc d. styrte unna brus + chips 2 rugsprø med egg + kaviar a jeg kom hjem ca 18 4 rugsprø med avocado + hamburgerrygg + tomat + en double 0 % yoghurt blåbær til kveldsmat JEG ER ENDA SUUUULTEN ! Anonymous poster hash: 91532...6eb Glemte at jeg også spiste 2 bananer og ett eple + en god del drops pg noen skjeer med is!! Kremt Anonymous poster hash: 91532...6eb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #17 Skrevet 5. januar 2016 Jeg syntes du har spist lite, så jeg skjønner at du er sulten. Jeg har idag spist ca 1500 kcal * 1 porsjon havregrøt kokt på melk med eple- og pæresyltetøy med kanel * 1 skål kjøttsuppe med byggryn * 1 glass sjokolademelk (2.5 dl) og 10 mandler * 1 eple * 1 porsjon fullkornspagetti med hjemmelaget bolognese saus * 2 rugsprø havre med kaviar og en bærsmoothie (2 dl) Anonymous poster hash: c3685...97c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå