Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Vi er fadder på barna til hverandre, og har en avtale om å ligge på 250-300,- i julegave. Jeg kjøpte en fjernstyrt bil og en joggedress til hennes, og betalte totalt 297,- Min fikk en genser av henne, og da jeg bytta den grunnet feil str i jula fikk jeg beskjed om at denne var på tilbud før jul og de hadde ikke samme. Måtte få en tilgodelapp på 49,-.. Hun har ikke dårlig råd, tvert imot. De sitter svært godt i det økonomisk. Jeg ble litt paff.. Følte meg materialistisk og overfladisk da jeg kjente på følelsen av skjevfordeling. Anonymous poster hash: 9bfe1...e07
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Jeg synes det er smålig og gnient å henge seg opp i priser Anonymous poster hash: 92dc0...f7d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Jeg synes det er smålig og gnient å henge seg opp i priser Anonymous poster hash: 92dc0...f7d Jeg er enig i det. Men summen er hennes forslag og.. Hi Anonymous poster hash: 9bfe1...e07
QueeenBeee Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 (endret) Kan jo hende hun kjøpte den før den kom på tilbud. Endret 5. januar 2016 av QueeenBeee
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Har ei lik venninne... Faktisk ganske irriterende når man avtaler pris.. Anonymous poster hash: 5fa23...bd0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Kan jo hende hun kjøpte den før den kom på tilbud. Mulig.. Den kostet uansett bare 99,- på fullpris. Helt ok å gå ned på prisen, men da er det jo rart at hun sier vi ikke skal overstige 300,-. Det har hun ikke gjort heller da, men.. Jeg tolket henne kanskje feil.. Anonymous poster hash: 9bfe1...e07
QueeenBeee Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Kan jo hende hun kjøpte den før den kom på tilbud.Mulig.. Den kostet uansett bare 99,- på fullpris. Helt ok å gå ned på prisen, men da er det jo rart at hun sier vi ikke skal overstige 300,-. Det har hun ikke gjort heller da, men.. Jeg tolket henne kanskje feil.. Anonymous poster hash: 9bfe1...e07 Ok, det skrev du ikke noe om. Ofte at klær til 300kr blir satt ned til 49kr.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #8 Skrevet 5. januar 2016 Kan jo hende hun kjøpte den før den kom på tilbud.Mulig.. Den kostet uansett bare 99,- på fullpris. Helt ok å gå ned på prisen, men da er det jo rart at hun sier vi ikke skal overstige 300,-. Det har hun ikke gjort heller da, men.. Jeg tolket henne kanskje feil.. Anonymous poster hash: 9bfe1...e07 Ok, det skrev du ikke noe om. Ofte at klær til 300kr blir satt ned til 49kr. Nei, det ble litt ufullstendig her, ser jeg.. Anonymous poster hash: 9bfe1...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå