Gå til innhold

Baby 4 mnd snur seg på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

så fort jeg legger han i sengen. Må jeg snu ham, eller kan han sove sånn?

Anonymous poster hash: bbed1...4cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg også "strevde" med dette. Jeg var sååå bekymret.. La han ligge på magen! Det går helt fint :) 

Anonymous poster hash: 43f1e...efc
Skrevet

Pass på at madrassen ikke er for myk, og at du ikke har noen puter eller kosedyr i sengen. Også sengekanten frarådes. Vi bruker en sengekant som puster, cot wrap. Den er mer som sånn nett som er på reisesenger.

Det sies at når de snur seg over på magen selv er det greit, men du bør gjøre det du kan for å holde det trygt i sengen hans

Anonymous poster hash: 9da37...b9c

Skrevet

Min gjorde også det. 

Jeg lot han sovne på magen,og så snudde jeg han over på ryggen etter at han hadde sovnet. vil det fungere på babyen din eller vil han våkne da?

Helsesøster sa til meg også at det var greit at han sov på magen når han snudde seg rundt selv, men jeg drev å snudde han tilbake i sikkert 3 mnd før jeg innså at jeg ikke kunne holde på sånn hele natten....... :P

Skrevet

Min gjorde også det. 

Jeg lot han sovne på magen,og så snudde jeg han over på ryggen etter at han hadde sovnet. vil det fungere på babyen din eller vil han våkne da?

Helsesøster sa til meg også at det var greit at han sov på magen når han snudde seg rundt selv, men jeg drev å snudde han tilbake i sikkert 3 mnd før jeg innså at jeg ikke kunne holde på sånn hele natten....... :P

Nei, han er vanvittig var, så jeg kan ikke røre ham når han sover, knapt nok puste i samme rom ;)

Anonymous poster hash: bbed1...4cd

Skrevet

Pass på at madrassen ikke er for myk, og at du ikke har noen puter eller kosedyr i sengen. Også sengekanten frarådes. Vi bruker en sengekant som puster, cot wrap. Den er mer som sånn nett som er på reisesenger.

Det sies at når de snur seg over på magen selv er det greit, men du bør gjøre det du kan for å holde det trygt i sengen hansAnonymous poster hash: 9da37...b9c

Hvor får du kjøpt slik cot wrap? Mini har ikke sengekant lengre og det innebærer smokkejakt hver natt. Meget lei :P

Anonymous poster hash: 5881b...873

Skrevet

Jeg snur min... Tør ikke la han ligge på magen!

Anonymous poster hash: d5ec5...5b0

Skrevet

Det sies at når de snur seg over på magen selv er det greit, men du bør gjøre det du kan for å holde det trygt i sengen hansAnonymous poster hash: 9da37...b9c

Hvor får du kjøpt slik cot wrap? Mini har ikke sengekant lengre og det innebærer smokkejakt hver natt. Meget lei :P

Anonymous poster hash: 5881b...873

Lilleprinsen :)http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.mobile/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/581592/SubProducts/581592-0007&ChangeAction=SelectSubProduct

Anonymous poster hash: 9da37...b9c

Skrevet

min sov på magen fra ca 3mnd alder frem til 20 mnd, snudde han hver gang på ryggen,men lå alltid på magen dagen etter, så til slutt lot jeg han bare ligge, nå er han snart 3 og ligger enten på siden eller ryggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...