Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Vi har er barn hver fra før og et sammen. Jeg har alltid sagt jeg ønsker meg 4barn, har aldri lagt sjul på dette verken før eller etter vi ble sammen, for meg er det så viktig at jeg tok dette opp FØR vi flyttet sammen! Fordi jeg ønsket ikke bruke energi på en mann som ikke ønsket de samme tingene i livet som meg, fikk svar at det går seg til og vi tar det når den tid kommer! Når vi nå iblandt er innom tema om å få sistemann, unngår han det og sier egntlig han synest det er nok slik det er! Jeg kjenner jeg er i ferd med å bli forbanna, jeg er sint på mannen min og jo mer han viser han har nok barn fra før, jo mindre vil jeg ha verken han eller barnet han har fra før! Jeg føler at hvis den ungne aldri hadde eksistert hadde jeg fått drømmemannen og det barnet jeg "mangler". Jeg VET(!) det ikke er en fin tanke og å tenke slik er feil. Men jeg føler meg fanget og lurt hvis han avviser å få et barn til med meg pga han har den ungen fra før! Vi har ikke problemer med å forsørge osv, eneste vi må "oppgradere" er bil. Anonymous poster hash: 31e78...de2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Når jeg leser det du skriver og måten du ordlegger deg på tenker jeg at du ikke bør få et barn til. Fokuset ditt er helt feil Anonymous poster hash: e2ff8...886
Juliea Ruler Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Herregud ta deg sammen! Kanskje han tenker som deg at han gjerne hadde fått et barn til om det ikke var for ungen du har fra før! Makan!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Hadde ikke jeg hatt en fra før ville jeg jo hatt to barn til og så hadde jeg vert like lagt likevel! Jeg har jo alt "ofret" et barn fordi han har et fra før, jeg skal ikke måttr ofte To når jeg har vert klar på at jeg ønsker meg 4barn fra dag en! Da kunne den jævla gubben gått videre før det ble følelser og seriøst hvis han ikke ønsket det. Hi Anonymous poster hash: 31e78...de2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Jeg skjønner deg delvis her.Han har to fra før og vi to sammen og jeg har alltid ville hatt tre barn......og det blir ikke abort om jeg skulle blitt gravid Anonymous poster hash: 1e323...7ab
soleia Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Hadde ikke jeg hatt en fra før ville jeg jo hatt to barn til og så hadde jeg vert like lagt likevel! Jeg har jo alt "ofret" et barn fordi han har et fra før, jeg skal ikke måttr ofte To når jeg har vert klar på at jeg ønsker meg 4barn fra dag en! Da kunne den jævla gubben gått videre før det ble følelser og seriøst hvis han ikke ønsket det. Hi Anonymous poster hash: 31e78...de2 Når ein har berre eit barn kan ein jo umogleg sjå for seg korleis det er å ha fire. Mannen har då tydelegvis konkludert med at det held med tre barn. Forstår jo at du er lei deg for ikkje å få viljen din, men synes ærleg tala du høyres temmeleg usympatisk ut, både mtp respekt for mannen og barnet hans.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Jeg antar at du her på forumet spyr ut det styggeste du tenker, og det må jo være lov. Du er jo bare oppriktig. Men slik jeg forstår innlegget ditt så sier ikke mannen direkte nei? Han bare prøver å unngå det og føler det vil forandre ting, han mener dere har nok fra før. Da må du jo snakke med mannen. Spør han direkte og fortell ham hva du føler. Dette er noe dere må snakke rett ut om! Anonymous poster hash: d4484...d6c
pifi med tre nurk Skrevet 5. januar 2016 #8 Skrevet 5. januar 2016 (endret) Synes det er rart at du syntes det holdt med hans svar da du fortalte hvor viktig det var for deg med fire barn. Du burde jo ikke fått videre med han så lenge du ikke var 100 % at han ville det samme som deg, særlig hvis du faktisk er villig til å ofre forholdet til han og hans barn for å få det siste barnet! Det er jo umulig å forstå hvordan det er å ha fire barn når man kun har ett. Synes ikke det er rart at mannen opplever at det holder med tre, tre barn krever mye oppfølging og det blir bare mer og mer logostikk når barna blir større!! Endret 5. januar 2016 av pifi med tre nurk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå