Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Min samboer trekker all energi ut av meg. Livsgnisten i øynene mine har forsvunnet. Jeg klarer ikke smile på jobb. Klarer ikke være sosial med venner. Samboer trekker meg ned. Han klager på alt. Jeg er ingen god mamma. Alt som er "galt" med vår datter er min feil pga jeg ikke klarer være streng nok bl.a. Jeg er ikke god i senga. Jeg klarer ikke husarbeid. Jeg er ikke smart, heller du. At jeg er så fæl med husarbeid får han til å angre på barnet i magen. Han er konstant sur. Alltid noe å kommentere. Vi ler aldri. Han vil aldri finne på noe med meg. Han sier aldri han elsker meg først. Han vil aldri gifte seg med meg. Hjelp, jeg drukner. Tror jeg får det bedre med å gå med nr 2 alene. Men tenker på barna. Anonymous poster hash: e23ac...678
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Ikke gå,løøøøøøøp! Anonymous poster hash: 6ce14...e65
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Det høres avgjort ikke ut som et godt miljø for barn å skulle vokse opp i. Det er ikke egoistisk å hindre barna i å skulle vokse opp med en far som terroriserer moren psykisk. Har selv gått fra en mann som trakk meg ned. Det var hundre ganger lettere å være alene med to barn enn å dele hus med ham. Anonymous poster hash: 373b7...357
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Barna og du får det bedre uten. En glad mamma er en god mamma <3 Anonymous poster hash: a54de...90a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Så lenge dere virkelig har forsøkt kommunikasjon og terapi, og gjort alt dere kan der, er du ikke egoistisk. Anonymous poster hash: 3e046...ebe
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Så lenge dere virkelig har forsøkt kommunikasjon og terapi, og gjort alt dere kan der, er du ikke egoistisk. Anonymous poster hash: 3e046...ebe Ikke terapi. Han vil ikke. Anonymous poster hash: e23ac...678
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Så lenge dere virkelig har forsøkt kommunikasjon og terapi, og gjort alt dere kan der, er du ikke egoistisk. Anonymous poster hash: 3e046...ebe Ikke terapi. Han vil ikke. Anonymous poster hash: e23ac...678 Da får han ta det på sin kappe. Høres ut som både du og barna får det bedre uten ham. Anonymous poster hash: 3e046...ebe
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #8 Skrevet 5. januar 2016 Run like Forest Gump Anonymous poster hash: 0ee80...f8a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #9 Skrevet 5. januar 2016 Sikker på at han ikke er deprimert? Anonymous poster hash: 8da5c...62d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #10 Skrevet 5. januar 2016 Sikker på at han ikke er deprimert? Anonymous poster hash: 8da5c...62d Er det vanlig å være slik med sin samboer om man er deprimert? hi Anonymous poster hash: e23ac...678
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #11 Skrevet 5. januar 2016 Sikker på at han ikke er deprimert? Anonymous poster hash: 8da5c...62d Er det vanlig å være slik med sin samboer om man er deprimert? hi Anonymous poster hash: e23ac...678 Ja, jeg blir sånn mot samboer når jeg blir deprimert. Fatter ikke st han holder ut med meg. Men jeg er ikke sikker på om jeg vil dele resten av livet med han heller, da. Så det er lettere å være ekkel med noen man ikke bryr seg så hardt om... dessverre. Du må gi samboeren din et ultimatum, og en sjangs. Gå om det ikke bedrer seg. Anonymous poster hash: f79d4...f62
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #12 Skrevet 5. januar 2016 Sikker på at han ikke er deprimert? Anonymous poster hash: 8da5c...62d Er det vanlig å være slik med sin samboer om man er deprimert? hi Anonymous poster hash: e23ac...678 Ja, jeg blir sånn mot samboer når jeg blir deprimert. Fatter ikke st han holder ut med meg. Men jeg er ikke sikker på om jeg vil dele resten av livet med han heller, da. Så det er lettere å være ekkel med noen man ikke bryr seg så hardt om... dessverre. Du må gi samboeren din et ultimatum, og en sjangs. Gå om det ikke bedrer seg. Anonymous poster hash: f79d4...f62 Huff. Har spurt om han er deprimert, men han nekter for det. Ingen måte for meg å finne ut av det når han nekter hjelp. Han går rundt å sukker, offer og klager. Sier det er min feil at han er sånn. Så hvis han mener det får han det vel bedre enn meg uansett. Hvis det er slik som med deg, så kan det godt hende følelsene hans ikke er på rett plass også. Jeg klarer bare ikke analysere lengre, eller bli behandla som dritt. Tviler ikke på Jeg har mine feil, men det er grenser. Anonymous poster hash: e23ac...678
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #13 Skrevet 5. januar 2016 Er du den samme HI som skrev et innlegg med omtrent samme innlegg der du beskrev at han er ryddig og at du stapper alt mulig overalt og han irriterer seg grenseløst over det? Fiffig å vinkle det om slik som dette i så fall - dersom du er ute etter mest mulig sympati. Anonymous poster hash: ac59e...df3
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #14 Skrevet 5. januar 2016 Hvor lenge har han vært slik? Og har det kommet plutselig? Anonymous poster hash: 488ab...9b2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #15 Skrevet 5. januar 2016 Er du den samme HI som skrev et innlegg med omtrent samme innlegg der du beskrev at han er ryddig og at du stapper alt mulig overalt og han irriterer seg grenseløst over det? Fiffig å vinkle det om slik som dette i så fall - dersom du er ute etter mest mulig sympati. Anonymous poster hash: ac59e...df3 Ikke den samme nei. Hi Anonymous poster hash: e23ac...678
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #16 Skrevet 5. januar 2016 Hvor lenge har han vært slik? Og har det kommet plutselig? Anonymous poster hash: 488ab...9b2 Han har vært slik periodevis i 3 år. Anonymous poster hash: e23ac...678
Gjest Antarctica Skrevet 5. januar 2016 #17 Skrevet 5. januar 2016 Og du har spurt om dette ukentlig og månedlig de siste to årene. Få nå fingeren ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå