Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Altså, jeg har alltid tent litt på tanken om jente-sex, men aldri prøvd. Heller aldri vært i nærheten av betatt av andre jenter, mer "guttegæ'ærn" i oppveksten, og hatt mange gutter. Nå er jeg i jobb i en butikk, og denne jenta/dama er innom en gang eller to i uken. Og jeg blir helt satt ut! Hun er så søt og fin, og litt sånn Anja-ish i stilen (ja, jeg er nok en av Anja-jentene...😏) Når hun prater til meg så blir jeg 14 år, rødmer, og ser sikkert helt dust ut! Jeg kjenner det kiler i magen når jeg tenker på henne, og det føles veldig som forelskelse. Men så har man et liv hjemme da, med en traust kar og to små. Jeg vet ikke jeg, godt å få skrevet det ned, jeg blir helt sprø av å tenke på henne. Anonymous poster hash: 4fb15...066
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg møtte en jente og falt fullstendig, har aldri falt for en jente før, har aldri tenkt på en jente på den måten engang. Nå er vi kjærester Anonymous poster hash: e8b55...83c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Jeg er i stabilt A4 forhold hjemme og drømmer daglig om å ha sex med en jente. Hatt det noen ganger før også, opplevde det som utrolig spennende! Men jeg har aldri vert forelsket eller ofret det en tanke at jeg kunne ha utviklet følelser for en jente. Men hvem vet Anonymous poster hash: cce0d...ee0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Samme her 😍 Går rundt med tidenes crush på kollegaen min(som er sinnsykt lik Ruby Rose!) Anonymous poster hash: 80546...702
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå