Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Hvor lenge etter at noen har mottatt urettmessig overgangsstønad kan de straffes for det? Anonymous poster hash: 9faba...5ea
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Ingen som vet? Mener jeg har lest at det er tre år, men det høres lite ut. Anonymous poster hash: 9faba...5ea
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: fb845...072
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Foreldelsesloven er 3 år, som gjelder for etterfakturering og slik, men tror både nav og skatteetaten opererer med 10 år. Men her er jeg ikke sikker. Anonymous poster hash: 94735...5db
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: fb845...072 Hvorfor lurer du? HI Anonymous poster hash: 9faba...5ea
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: fb845...072 Hvorfor lurer du? HI Anonymous poster hash: 9faba...5ea Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: fb845...072
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: fb845...072 Hvorfor lurer du? HI Anonymous poster hash: 9faba...5ea Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: fb845...072 Fordi grunnen til at jeg lurte ikke har noen betydning for svaret. HI Anonymous poster hash: 9faba...5ea
Gjest Skrevet 5. januar 2016 #8 Skrevet 5. januar 2016 Jeg vet om ei som måtte i buret ja. De gikk 5 år tilbake.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #9 Skrevet 5. januar 2016 Jeg vet om ei som måtte i buret ja. De gikk 5 år tilbake. Supert! Da anmelder jeg. HI Anonymous poster hash: 9faba...5ea
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #10 Skrevet 5. januar 2016 Jeg vet om ei som måtte i buret ja. De gikk 5 år tilbake. Supert! Da anmelder jeg. HI Anonymous poster hash: 9faba...5ea Anonymous poster hash: c358a...01f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #11 Skrevet 5. januar 2016 Jeg vet om ei som måtte i buret ja. De gikk 5 år tilbake. Supert! Da anmelder jeg. HI Anonymous poster hash: 9faba...5ea Og du vet alle fakta? Anonymous poster hash: 22143...e96
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #12 Skrevet 5. januar 2016 Jeg vet om ei som måtte i buret ja. De gikk 5 år tilbake. Supert! Da anmelder jeg. HI Anonymous poster hash: 9faba...5ea Og du vet alle fakta? Anonymous poster hash: 22143...e96 Spiller det noen rolle? Det vil jo bli myndighetenes oppgave å finne ut av... Anonymous poster hash: 508d6...575
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #13 Skrevet 5. januar 2016 Jeg vet om ei som måtte i buret ja. De gikk 5 år tilbake.Supert! Da anmelder jeg. HI Anonymous poster hash: 9faba...5ea Og du vet alle fakta? Anonymous poster hash: 22143...e96 Spiller det noen rolle? Det vil jo bli myndighetenes oppgave å finne ut av... Anonymous poster hash: 508d6...575 Jada for det er sikkert kjekt å få falske beskyldninger mot deg. Anonymous poster hash: 22143...e96
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #14 Skrevet 5. januar 2016 Jeg vet om ei som måtte i buret ja. De gikk 5 år tilbake. Supert! Da anmelder jeg. HI Anonymous poster hash: 9faba...5ea Og du vet alle fakta? Anonymous poster hash: 22143...e96 Jeg vet nok, ja HI Anonymous poster hash: 9faba...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå