Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Jeg er alenemor, far har nesten ikke samvær. Mister jobben nå og det er ingenting i nærheten som passer! De eneste stillingene jeg finner er langt unna, 5-10 timers kjøring. Vet bare ikke om jeg klarer å flytte, har venner og familie her, gamle foreldre.. Noen som har flyttet "alene" til nytt sted og trivdes med det? Anonymous poster hash: 7939d...54a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Ja, har gjort det. Var ganske skummelt i tiden fra det bestemt og frem til jeg stod i nye huset. Aldri angret ☺️👍🏼 Anonymous poster hash: eb8e9...ca7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Hadde aldri flyttet vekk fra venner og familie alene med barna. Vi flyttet i sommer, men angrer selv om vi ikke hadde familie eller venner der vi bodde før. Vi hadde absolutt ingenting som holdt oss der, annet enn en fantastisk barnehage. Nå gråter 4-åringen hver morgen fordi han sier han ikke kjenner noen i barnehagen. Anonymous poster hash: 8e432...b74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå