Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Jeg skal fornye garderoben min. Verdt å handle på salg nå wller er salgsvarene bare gamle ting de aldri fikk solgt? Har baby på 3 uker så orker ikke kjøpesenter med mindre det er verdt turen Anonymous poster hash: e6300...e9a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Ja, det vil jeg si. Januarsalget er det beste salget ila et år. Mye gode merker som er nedsatt, ville helt klart tatt turen Anonymous poster hash: ca92d...45f
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Ja det er absolutt verdt det! Du kan gjøre mange gode kupp
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Jeg ville aldri fornyet garderoben tre uker etter fødsel! Kroppen din kommer sikkert til å forandre seg mye de neste mnd. De fleste går ned en del i vekt etter fødsel, med amming, nattevåk osv. Puppene vil uansett forandre seg. Men jeg tror du kan gjøre kupp på januarsalget ja, hvis du vet hva du ser etter og ikke kjøper ting bare fordi det er billig. Unngå typiske trender og sesongvarer. Anonymous poster hash: 448bf...520
skinnfilla Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Masse salg! Kjøpte klær til 5 og9åringen igår, fikk 7 bukser, 6 gensere,1kjole, 2 pysjer og votter for 1700.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Jeg kjøpte meg nettopp ei bluse fra Mapp til 100,- på salget. Kjempefornøyd! Anonymous poster hash: 3e278...758
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Jeg ville aldri fornyet garderoben tre uker etter fødsel! Kroppen din kommer sikkert til å forandre seg mye de neste mnd. De fleste går ned en del i vekt etter fødsel, med amming, nattevåk osv. Puppene vil uansett forandre seg. Men jeg tror du kan gjøre kupp på januarsalget ja, hvis du vet hva du ser etter og ikke kjøper ting bare fordi det er billig. Unngå typiske trender og sesongvarer. Anonymous poster hash: 448bf...520 Jeg hadde ikke gjort det etter første fødsel, men denne gangen er jeg tilbake til normal kropp allerede. Puppene vet jeg forandrer seg, de blir borte igjen men skal ikke handle bh'er og jeg bruker samme topper nå som før ift puppene. Anonymous poster hash: e6300...e9a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #8 Skrevet 5. januar 2016 Takk alle sammen, da tar jeg en tur og ser Anonymous poster hash: e6300...e9a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #9 Skrevet 5. januar 2016 Jeg fikk gjort noen bra kupp i dag. Bra merker til halv pris. Anonymous poster hash: 8e614...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå