Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Dattera mi på fem får et kraftig rødt utslett på venstre side i livet når hun bruker ulltrøye på, spesielt Nøstebarnull. Er dette eksem eller kan det være psoriasis? Noen som vet? Noen ganger er vondt for henne. Andre ganger sier hun ikke noe. Det klør ikke... Anonymous poster hash: b5e71...e37
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Det kan være allergi. Jeg har apopisk eksem og ullallergi, har sjekket hos hudlege og har kraftig utslag på ull. Sønnen min har aldri hatt eksem, men han har litt ømfintlig hud og er veldig allergisk mot ull. Huden hans blir rødflammet, nærmest hoven, sår og vond om han har ull innerst Anonymous poster hash: 4a1e8...021
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Psoriasis dukker vel helst opp på ledd.. Anonymous poster hash: e1557...684
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Bare på venstre side? Er det en vaskelapp eller søm der? Anonymous poster hash: fa44d...af8
aanonym Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Samme erfaring som anonym 021, med begge mine to. Der et nok forklaringen. Ikke alle tåler ull.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Pass på å vaske med et parfymeriet ullvaskemiddel, og bruk så lite som mulig. La det lufte seg godt. Uansett er det en del som ikke kan ha ull rett på huden Anonymous poster hash: 50838...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå