Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Leste at fellessensur på eksamen jeg tok var i går. Har skjønt at dette betyr at sensorene setter seg ned sammen og bestemmer den endelige karakteren. MEN, når får man karakteren? Syns å ha hørt at man får den senest dagen etter fellessensur, men jeg har fortsatt ikke fått noe. Noen som vet når karakteren skal være tilgjengelig? Anonymous poster hash: d0dad...b00
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Den er klar i dag eller i morgen, skolen jeg tok eksamen ved hadde ikke fått inn noenting da jeg ringte i sta, så da får jeg den i morgen Om du har tatt eksamen som privatist og meldt deg opp til eksamen på privatistweb.no vil karakteren din legges ut der når den er klar, ellers kan du ringe og høre med skolen du tok eksamen ved Lykke til! Jeg har en lei følelse av at jeg strøyk.. Anonymous poster hash: ab647...7c1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Den er klar i dag eller i morgen, skolen jeg tok eksamen ved hadde ikke fått inn noenting da jeg ringte i sta, så da får jeg den i morgen Om du har tatt eksamen som privatist og meldt deg opp til eksamen på privatistweb.no vil karakteren din legges ut der når den er klar, ellers kan du ringe og høre med skolen du tok eksamen ved Lykke til! Jeg har en lei følelse av at jeg strøyk.. Anonymous poster hash: ab647...7c1 Takk for svar! :-) Lykke til til deg også! Har dårlig følelse jeg også, så jeg er superspent og kjempenervøs samtidig :-) Anonymous poster hash: d0dad...b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå