Gå til innhold

Flytting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger har du og barna deres flyttet i løpet av barnas liv?

Anonymous poster hash: 2885e...370

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I løpet av barnets liv - 3 ganger. Til sommeren blir det fire.

Nå må det også sies at barnet er fem år og vi har bodd her vi bor nå i 3 år, så han var veldig liten under flyttingene. Husker ingenting fra de andre hjemmene. Det har vært valg tatt med tungt hjerte hver gang vi har flyttet ettersom jeg selv har flyttet 20+ ganger før jeg fylte 18 og slet på grunn av det.

Forhåpentligvis skal vi bare flytte en gang til sommeren og deretter en gang til om 3-5 år. Da blir det til eget hus/leilighet hvor vi blir boende.

Anonymous poster hash: 0b7f8...98a

Skrevet

Samme her. Jeg og barna har flyttet 3 ganger, og vi skal flytte nå om 2-3 mnd. De er 10 og 13 år. Jeg får dårlig samvittighet hver gang, men når man leier så blir det aldri stabilt.

Skrevet

Samme her. Jeg og barna har flyttet 3 ganger, og vi skal flytte nå om 2-3 mnd. De er 10 og 13 år. Jeg får dårlig samvittighet hver gang, men når man leier så blir det aldri stabilt.

Skrevet

Alt for mange ganger dessverre. 6 ganger på like mange år. Sånn er det å leie og ha masse uflask med huseiere. Noen som var helt grusom å leie av og noen som plutselig skulle selge. Ene plassen var det så dårlig inneklima at vi alle ble syke av å bo der.

Var en helt fantastisk følelse å endelig få flytte inn i et eget hus. Ungene begynte å bli så store de siste gangene at de savnet gamle huset og slet med å slå seg til ro. Flaksen er at midt oppi alt har vi kunnet hatt samme barnehage og foreldrene mine har bodd samme plass. Så det har ivertfall vært stabilt.

Anonymous poster hash: 6f0e7...805

Skrevet

De eldste to har flyttet 2 ganger. Flyttet fra eid, til leid pga skole og at de skulle slippe å bytte skole i påvente av at vi skulle bygge. Yngste har aldri flyttet.

Anonymous poster hash: 4821b...88b
Skrevet

Eldste har flyttet en gang.

Anonymous poster hash: 6d89e...25f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...