Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Litt flåsete spørsmål i headingen.. Jeg og ei venninne er i barselspermisjon begge to. Babyene våre et begge omtrent 8 mnd. Mens jeg gruer meg til arbeid kan ikke venninnen min vente med å komme tilbake på jobb. Hun har stor tro på babyled feeding, dvs at babyen skal spise selv. Når vi er på besøk hos hverandre blir jeg litt matt over alt sølet dette medfører. Synes jeg vasker mye hender og tørker bort smuler, men det er ingenting i sammenligning! Jeg vil ikke sette spørsmålstegn ved hennes valgte metode, men jeg spør her fordi det er vanskelig å se at babyled feeding skal ha så mange fordeler?? Min baby får jo også prøve seg med brødbiter og slikt, men hvert måltid...nei. Anonymous poster hash: 15faa...6d6
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Det er den eneste måten mini her vil spise på Anonymous poster hash: f5fe0...0ff
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 En mellomting er greit, prøve litt selv og få litt hjelp. Har 4 barn selv og alle har fått litt hjelp og prøvd litt selv, de har utviklet seg til normalspisende barn som stort sett spiser pent uten å grise. Jeg synes ikke det er greit å lære et barn at det er greit å grise ubegrenset heller, noen uhell må man selvfølgelig regne med, men ikke klin bare for å kline, da hjelper jeg heller. Anonymous poster hash: fcd31...0ff
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 baby led weaning.. Anonymous poster hash: b67d8...871
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Mine barn har fått lov å holde på sånn når de har vært så små uten at jeg har hatt noe fancy ord eller baktanker rundt det...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Mine fire første nektet grøt, og knep igjen munnen når vi prøvde å mate dem, så her var det eneste mulighet. Siste spiser gjerne grøt, og hvis vi prøver å legge frem mat så hun kan spise selv bare griser hun. 90% på gulvet, 5% klint utover bordet og seg selv, 5% i munnen. Forskjell på barn Det vi så var at de eldste fikk svært god finmotorikk veldig tidlig. Gjenstår å se hvordan det blir med den lille grisefrøkna, men foreløpig ligger hun etter brødrene sine. Anonymous poster hash: 6e7bb...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå