Gå til innhold

Bruker de babygym allerede??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt babyen på 8,5 uker under gymmen hun fikk til jul ved endel anledninger (vil bare ligge der i 5 min da ;) ), og hun har ligget og sett på tingene som henger ned.

Men i det siste har hun laget bråk, dvs slått på lekene. I går slo hun lenge på noen rundinger som henger på siden av gymmen, kan det være at hun faktisk bevisst tar på dem? Trodde det var "for tidlig"? 9 uker fredag.

Anonymous poster hash: d1163...9c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun leker nok bevist etter dem.. Syns egentlig 9uker var sent, burde lagt under babygym for lenge siden.

Anonymous poster hash: a4642...5e8
Skrevet

Ja, hun leker nok bevist etter dem.. Syns egentlig 9uker var sent, burde lagt under babygym for lenge siden. Anonymous poster hash: a4642...5e8

Hvorfor det? Står ofte 3+ eller 6+ på babygymmene.. Har ligget der siden 25/12

Skrevet

Dvs ikke kontinuerlig :D

Skrevet

Mine har begynt å leke med/lage lyd på babygym fra 1,5-2 mnd. 8 uker høres normalt ut.

Anonymous poster hash: fbb4b...c11

Skrevet

Dvs ikke kontinuerlig :D

😂😂 ville vært i lengste laget,ja!

Skrevet

Ja, hun leker nok bevist etter dem.. Syns egentlig 9uker var sent, burde lagt under babygym for lenge siden. Anonymous poster hash: a4642...5e8

Burde lagt babyen der for lenge siden? Når da? Som nyfødt? Er babygym så viktig altså at Hi har gjort en stor tabbe? Hva skjer med barnet nå da?

Anonymous poster hash: 53bc7...0b6

Skrevet

Min begynte med babygym rundt 5 uker, lekte bevisst med lekene rundt 7 uker tenker jeg. Storkoste seg. Nå er hun 12 uker og synes det begynner å bli kjedelig tror jeg. 

Anonymous poster hash: ce26e...358

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...