Gå til innhold

Celleprøvesvar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom man ikke hører noe mer fra legen som tok celleprøve, må man vel regne med at alt er i skjønneste orden? (Tok celleprøve 15.12)

Anonymous poster hash: a7a5b...a81

Videoannonse
Annonse
Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Dersom man ikke hører noe mer fra legen som tok celleprøve, må man vel regne med at alt er i skjønneste orden? (Tok celleprøve 15.12)Anonymous poster hash: a7a5b...a81

Du må regne med litt mer tid, det har vært jul og helligdager. Men jeg fikk brev både via Digipost og fra fastlegen, normale prøvesvar.

Skrevet

Dersom man ikke hører noe mer fra legen som tok celleprøve, må man vel regne med at alt er i skjønneste orden? (Tok celleprøve 15.12)Anonymous poster hash: a7a5b...a81

Du må regne med litt mer tid, det har vært jul og helligdager. Men jeg fikk brev både via Digipost og fra fastlegen, normale prøvesvar.

ok. Hvor lang tid tok det for deg da?

Skrevet

Jeg ville ha dobbeltsjekket ved å ringe hvis du ikke hører noe. Ta ansvaret selv, legen kan glemme det :)

Anonymous poster hash: 0f4cb...725

Skrevet

Jeg tok celleprøve 07.12., og fikk beskjed om å logge meg inn på besøklegen etter 1,5 uke. Enten lå der beskjed fra legen eller så var alt bra.

Anonymous poster hash: 65cda...2a7
Skrevet

Jeg tok celleprøve 07.12., og fikk beskjed om å logge meg inn på besøklegen etter 1,5 uke. Enten lå der beskjed fra legen eller så var alt bra. Anonymous poster hash: 65cda...2a7

besøklegen?

Skrevet

Jeg ville ha dobbeltsjekket ved å ringe hvis du ikke hører noe. Ta ansvaret selv, legen kan glemme det :)Anonymous poster hash: 0f4cb...725

Det har du rett i, en gang glemte det legekontoret der å si til en dame at hun hadde kreft, så hun døde :o

Skrevet

Noen leger skriver kun brev ved avvikende prøvesvar. For sikkerhets skyld kan du ringe legekontoret og be om svar.

Anonymous poster hash: 0dde2...324

Skrevet

Noen leger skriver kun brev ved avvikende prøvesvar. For sikkerhets skyld kan du ringe legekontoret og be om svar. Anonymous poster hash: 0dde2...324

Min lege har for vane ikke å si ifra hvis alt er ok.

Skrevet

Jeg tok celleprøve 07.12., og fikk beskjed om å logge meg inn på besøklegen etter 1,5 uke. Enten lå der beskjed fra legen eller så var alt bra. Anonymous poster hash: 65cda...2a7

besøklegen?

Nettportal som mange legesentere bruker. Kan bestille timer, sende melding til legen, fornye resept osv.

Anonymous poster hash: 65cda...2a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...