Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Vi har en city cross med bag og sportsdel + en babyjogger city Gt. Jeg har lyst på bag til Gt, slik at jeg får understellet inni min lille bil. City cross går ikke inn i bilen uten å måtte legge ned seter. Det er litt styr når jeg har setet til femåring der og i tillegg til baby bilstol. Mannen mener jeg er gal som bil ha denne bagen. Bag til city cross kjøpte jeg brukt for 400kr. Anonymous poster hash: 90b98...3f2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 City cross og b.o.b. Anonymous poster hash: 63486...330
Blondzilla Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Simo bagvogn, Hartan skater, Brio Spin og en joggevogn.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Skjønner deg godt. Babyjogger mini GT er en genial vogn! Vi har to vogner.. Simo og babyjogger mini GT, og siden vi kjøpte babyjogger-vogna i mai har vi ikke brukt Simoen en eneste gang. Men da var barnet akkurat blitt gammelt nok til å slippe å bruke bag, så vi kjøpte ikke den. Men jeg hadde kjøpt den om vi hadde hatt behov for den Anonymous poster hash: 041e6...cf3
TPK Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 For øyeblikket bare en halv. Har kun bagen til Emmaljunga city cross. Men er mellom vognbarn nå, venter ny baby i mai. Skal kjøpe ny Emmaljunga sportsdel så vi får brukt bagen. Har stor bil så det er ikke noe problem. Har også en liten trille til 200 kr som vil bli brukt etter hvert på ferier o.l.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 City cross med både bag og sportsdel. Anonymous poster hash: 24432...b6f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Har Babyjogger City Mini Mountain Buggy med bag (2015) Emmaljunga City Cross med bag Synes det høres fornuftig ut at du vil ha bag jeg hver sin vogn, til hvert sitt bruk... Nå har ikke jeg bil, da, så behøver forskjellige vogner alt etter hva slags føre jeg skal begi meg ut på. F.eks nå på vinteren, er City Crossen den eneste som fungerer godt nok. Om våren tar jeg mer og mer ibruk MB, fordi den er nettere og lettere. BJM er fin som trille på ferier o.l. Jeg skjønner godt at du føler du trenger bag til en mindre vogn, city Crossen er jo relativt stor. Anonymous poster hash: 6d5e1...f7c
Chupa chups Skrevet 5. januar 2016 #8 Skrevet 5. januar 2016 Emmaljunga Edge duo Mountain buggy med bag Quinny Speedi Graco ett-eller-annet (kjøpte for å ha et lett understell til nyfødt-bilstolen) Alle behov dekket :-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #9 Skrevet 5. januar 2016 Da er bsg bestilt Anonymous poster hash: 90b98...3f2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #10 Skrevet 5. januar 2016 Ja, har dessverre vogndilla. Simo kombivogn Emmaljunga City cross Ei Teutonia sportsvogn Stokke explory Emmaljunga scooter. Nå skal alle selges bortsett fra Teutoniaen! Anonymous poster hash: 796f4...80d
Appelsinpiken Skrevet 6. januar 2016 #11 Skrevet 6. januar 2016 Akkurat nå har jeg bare to. En emmaljunga Edge og en emmaljunga superviking med søskensete.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #12 Skrevet 6. januar 2016 Har 5 vogner totalt. For tiden 3 av dem i bruk, en Simo Duo, Brio smile og Quinny Zapp. Har også en Titanium Breeze og en Emmaljunga Scooter, men disse er ikke i bruk nå, da babyen er litt liten(5 uker), Kunne forsåvidt brukt Breezen til bilstolen, men syns zappen er litt bedre. Er mitt tredje barn og alle vognene, bortsett fra Brio Smile, har jeg kjøpt til de to andre. Anonymous poster hash: 275ff...be2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå