Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Noen som har erfaring? Skal på apoteket etter jobb i dag, kjekt å vite hva jeg bør se etter:) Anonymous poster hash: 2dd94...4cf
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Se etter at dem ikke inneholder vann eller parfyme er mitt tips. Ceridal er bra synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Ungene mine får helt hetta av de kjempefeite og vannfrie som legger seg utenpå huden og får alt mulig til å sette seg fast (f.eks lo fra andre klær). Så vi har begynt å bruke en vanlig fuktighetskrem med litt vann i, men da må du smøre minst 15 min før barna skal ut sånn at den får trekt skikkelig inn i huden først. Vi smører på badet i 7-tiden og skal ikke ut døra før 8, da fungerer det fint med en vanlig krem. Anonymous poster hash: a9917...52f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Men vet dere ikke at det beste for barnet er å bare la være å vaske ansiktet til barnet om morgenen? Da ligger hudens egenproduserte fett fett som en beskyttelse i ansiktet, og det er bedre enn noen kuldekrem man kan få kjøpt. Anonymous poster hash: e15e3...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå