Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Hvordan fÞles det?jeg fÞler meg tungpustet stort sett hele dagen, fÞler det er greit Ä puste inn, men ikke ut!akkurat som om jeg mÄ hoste for Ä bli kvitt ubehaget....har i tillegg brystsmerter(men fysioterapaut har funnet store muskelknuter og jeg gÄr til behandling for det...)blir jo litt engstelig....  Anonymous poster hash: c0685...627
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Jeg har astma. Har ogsÄ hatt muskelknuter i brystmusklene. De oppleves ganske likt som astma. NÄr min astma blir for dÄrlig behandlet (i perioder bruker jeg to typer medisin) blir jeg tungpusten pÄ bÄde ut og innpust nÄr jeg ligger, spesielt tungt om jeg ligger pÄ venstre side. De piper ogsÄ pÄ utpust nÄr jeg ligger. I tillegg er jeg konstant forkjÞlet og den ene luftveisinfeksjonen avlÞser den andre.  Anonymous poster hash: 62a46...76d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Takk for svarđPiper det hos alle som har astma? Â Anonymous poster hash: c0685...627
â€lille stjerne†Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 HĂžrt at det kan sammenlignes med Ă„ forsĂžke Ă„ puste gjennom et sugerĂžr.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Det er ikke alltid det piper hos meg vertfall. Jeg blir veldig slimete i hals, tungt pÄ utpust og har behov for Ä hoste hele tiden.  Anonymous poster hash: b0c7b...878
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Mye slim og trange luftveier er typiske astmasymptomer. GĂ„ til legen og ta en test! Â Anonymous poster hash: 3f8a4...eed
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Jeg har astma. Det piper ikke hos meg. Jeg har fryktelig mye slim i dÄrlige perioder og hoster som en galning. Jeg merker at en dÄrlig periode er pÄ vei nÄr det blir tyngre Ä puste og lungekapasiteten blir merkbart mindre. Men astma finnes i en uendelighet av variasjoner sÄ om du mistenker noe er det beste Ä gÄ til legen og fÄ det sjekket. Lykke til! Anonymous poster hash: c8a5a...8bf
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #8 Skrevet 5. januar 2016 Kan bare svare for meg selv. Jeg har allergiutlÞst astma, og sÄ lenge det er allergener i lufta har jeg aldri helt frie luftveier. Kjenner ofte ut som om jeg har noe tungt oppÄ brystet, har ofte mye slim og hoste. Har ikke kjent sÄ mye pÄ den typiske tunge utpusten, er mer generelt tungpustet. Luftveisinfeksjoner angriper meg hardere og varer lenger enn hos andre, ofte gÄr de over i bronkitt.  GÄ til legen og be om Ä fÄ ta en spirometri, helt enkel og grei prÞve  Anonymous poster hash: 0d9a7...1ec
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #9 Skrevet 5. januar 2016 Tusen takk for svarâșïžBlir dere dĂ„rligere i fuktig luft?Kjenner jeg blir mere andpusten nĂ„r jeg feks.dusjer  Anonymous poster hash: c0685...627
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #10 Skrevet 5. januar 2016 Tusen takk for svarâșïžBlir dere dĂ„rligere i fuktig luft?Kjenner jeg blir mere andpusten nĂ„r jeg feks.dusjer  Anonymous poster hash: c0685...627 Damp letter min pust. HĂžres mer ut som allergi. Jeg reagerer pĂ„ dusjsĂ„pe med sterk parfymert lukt. Jeg er allergisk ogsĂ„ selvsagt. Damp med sterkt parfymert sĂ„pe er ikke bra. Bare damp lĂžsner opp slimet.  Anonymous poster hash: 10289...51d
HvittHus Skrevet 5. januar 2016 #11 Skrevet 5. januar 2016 Tusen takk for svarâșïžBlir dere dĂ„rligere i fuktig luft?Kjenner jeg blir mere andpusten nĂ„r jeg feks.dusjer  Anonymous poster hash: c0685...627 Jeg har astma og blir verre av damp. Kjenner at jeg blir tungpustet hvis ikke dĂžren til badet stĂ„r oppe nĂ„r jeg dusjer. Er jevnt tungpustet, men blir verre ved anstrengelse og i kald luft.Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ