Gå til innhold

Er det flere som har for mange venner her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke tid til alle.

Blir nesten kvalt av alle mld. Det er tilbud om hytteturer, utenlandsturer, fester, festivaler, shopping osv.

Jeg snakker eller er med en av mine venninner hver dag.

Merker jeg godt kunne halvert antallet da jeg ikke føler jeg strekker til. Men jeg er jo så inderlig glad i alle sammen❤️

De er jo som familie, men jeg føler meg ofte kjip og ender med jeg ber flere hjem samtidig for å tilfredsstille "mas".

Flere i samme båt?

Anonymous poster hash: ef341...028

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heldig  :blomst:

Selv har jeg knapt en håndfull med hva jeg vil kalle gode venner. og det er altfor lenge mellom de gode venninnesamtalene.

Skrevet

Jeg har det litt på samme måte. Har 2-3 bestevenninner. Snakker de man har holdt sammen med siden barndommen. Jeg har dessverre alltid vært en person som liker meg best i eget selskap. Tror det har vært fordi alle de andre vennene mine tapper meg for energi. Jeg har 4-5 venner jeg alltid stiller for, uansett tid på døgnet, uansett hva det er. Har hatt noen vanskelige perioder, og da ser jeg at ingen av de stiller for meg. Til og med ikke de helt nærmeste. Det er vondt. Etter en meget tøff periode i livet der jeg ikke så til noen av disse, bestemte jeg meg for at nok var nok. Endte dessverre opp med at jeg svarer sjeldent på meldinger, alltid en dårlig unnskyldning for å ikke treffes. Jeg orker ikke når de bare tapper meg for energi. Det er kanskje frekt. Jeg er en litt for snill person, og utad kan jeg på en måte forstå at andre vil være min venn. (om jeg kan si det uten å være innbilsk, for selvtilliten min er lik 0)

Jeg gir og gir og gir av meg selv, så mye at jeg glemmer meg selv. Vært slik siden jeg var liten. Det blir dessverre utnytting.

Har liten selvrespekt og er i tillegg konfliktsituasjoner, så det å gi beskjed funker ikke for meg

Anonymous poster hash: 8afe1...7d9

Skrevet

Jeg har få venner og de flytter "hjem" etter å ha stiftet familie én etter én. Jeg har aldri hatt flust med tilbud eller folk som vil være venn med meg. Som voksen ser jeg at selv om jeg gjerne vil så inviterer jeg ikke før jeg er 110% sikker på om vedkommende vil. Om det ikke passer mer enn én gang, koster det meg enormt å spørre igjen.

Anonymous poster hash: 1c4ec...98e

Skrevet

Har få venner. Kunne godt hatt fler :) men tid til venner hver dag ville jeg ikke hatt uansett. Jobber du fulltid, har unger og trener? Hvorfan greier du det? Kudos ;-) liker folk rundt meg, men ikke hver dag!

Anonymous poster hash: f1738...a70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...