Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Vi er 1 voksen og 2 barn. Har en del mat. Er det lite? 184 kr dagen vel. Anonymous poster hash: 5cdb0...c4e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Vi er 1 voksen og 2 barn. Har en del mat. Er det lite? 184 kr dagen vel. Anonymous poster hash: 5cdb0...c4e Skulle stå 2o jan. Anonymous poster hash: 5cdb0...c4e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Naaaa, kan gå bra det kjøp opp poser med lapskaus og kjøttpølse + godt med buljong lag i mengder! Kjøp inn brød og knekkebrød + billig pålegg som holder lenge Anonymous poster hash: 895c2...31a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Lag middagsplaner utfra hva du har og spe på med det du trenger. Det kommer til å gå fint, så lenge du er litt gjennomtenkt før du handler Anonymous poster hash: 02bc4...475
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Takk for svar. Har vel middager for til og med søndag. Anonymous poster hash: 5cdb0...c4e
MarianeA Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Har sikkert ikke mer jeg heller,men det er ingen fare her. I januar spiser vi opp det som ble for mye til jul, samt at vi passer på å spise av det som har samlet seg i fryseren iløpet av året.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Mer enn hva jeg har i matbudsjett. Og vi er 1 voksen, 1 tenåring og 1 skolebarn. Barna spiser mer enn meg. Anonymous poster hash: ec5d2...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå