Gå til innhold

Har 2700 kr til 15. jan.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 1 voksen og 2 barn. Har en del mat. Er det lite? 184 kr dagen vel. :(



Anonymous poster hash: 5cdb0...c4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Vi er 1 voksen og 2 barn. Har en del mat. Er det lite? 184 kr dagen vel. :(

 

Anonymous poster hash: 5cdb0...c4e

 

Skulle stå 2o jan.

 

Anonymous poster hash: 5cdb0...c4e

Skrevet

Naaaa, kan gå bra det :) kjøp opp poser med lapskaus og kjøttpølse + godt med buljong lag i mengder! Kjøp inn brød og knekkebrød + billig pålegg som holder lenge

 

Anonymous poster hash: 895c2...31a

Skrevet

Lag middagsplaner utfra hva du har og spe på med det du trenger. Det kommer til å gå fint, så lenge du er litt gjennomtenkt før du handler :) 



Anonymous poster hash: 02bc4...475
Skrevet

Takk for svar. Har vel middager for til og med søndag.



Anonymous poster hash: 5cdb0...c4e
Skrevet

Har sikkert ikke mer jeg heller,men det er ingen fare her. I januar spiser vi opp det som ble for mye til jul, samt at vi passer på å spise av det som har samlet seg i fryseren iløpet av året.

Skrevet

Mer enn hva jeg har i matbudsjett. Og vi er 1 voksen, 1 tenåring og 1 skolebarn. Barna spiser mer enn meg.



Anonymous poster hash: ec5d2...2cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...