Gå til innhold

Å pynte noen dager før jul/lille julaften..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde jeg i år og det er jo ikke gøy! Alle de koselige lysene og røde putene må jo ut innen 13. dag og dessuten er det ikke like gøy og koselig med det nå når jula er over! Neste år blir det full pynt 1. advent og frem til 13. dag jul!

Anonymous poster hash: baee3...46b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pynter 1 søndag i advent/1 desember, alt ettersom hva som kommer først. Jeg elsker jul og vil kose meg med pynten så lenge som mulig. Trist over at det er over på onsdag.

Anonymous poster hash: ffe23...c89

Skrevet

Hvem sier at det MÅ ut 13. dag jul? Du kan selvsagt beholde pynten så lenge du vil.

Anonymous poster hash: bdfb4...fd0
Skrevet

Her blir den til 20. dag jul :)

Skrevet

Jeg pynter like før jul, og i år ble det ut med jula 4. januar (i dag). Pakker gjerne bort alt julestæsjet 2. januar hvis jeg har tid. Da er jula over for min del, syns ikke det er fint med jul langt ut i januar.

Anonymous poster hash: 7502d...8a1
Skrevet

Her kommer jula i hus tidligst lille julaftens kveld, og da blir den værende til 20. dag jul. Gammel og konservativ, ja, noen må ta vare på tradisjonene også. Adventstida er alltid svært travel, så da har jeg verken tid eller lyst til å ha "jul".

Anonymous poster hash: d60d2...b31

Skrevet

Vi pynter til jul 1advent eller 1desember. Eller vi starter da. Stjerrner og slikt skal opp til da, men det andre kommer såfort vi har vasket. Vi pleier å ha vasket før dette, så vi tar det litt når det passer oss. Eneste kriteriet er at det skal være vasket før vi begynner. Lettere å få ungene til å hjelpe når de vet det skal være ferdigvasket før jeg henterr eskene på loftet.

Anonymous poster hash: 07a71...29d

Skrevet

Hvem sier at det MÅ ut 13. dag jul? Du kan selvsagt beholde pynten så lenge du vil.

Anonymous poster hash: bdfb4...fd0

Det kan jeg.. Men det er ikke like gøy etterpå som før. Nå skal det sies at dette er første året etter vi fikk barn at julestjerna er oppe tidsnok, men all pynten har kommet samtidig med stjerna. Bortsett fra i år. Og det var første og siste gang :P.

Takk for svar alle!

Anonymous poster hash: baee3...46b

Skrevet

Her kommer juletre og julepynt opp lille julaften. Og ryddes vekk 2 januar. Kort sesong her med andre ord. I adventen har vi kun stjerne hengende i vinduet,og kanskje lys av noe slag.

Skrevet

Pynter til første søndag i advent. Får juletre ca 10.desember. Kaster ut juletre på nyttårsaften og resten av pynten 1.januar.

Elsker å pynte til jul, men det er ingenting som er så deilig som å hive ut julepynten!

Anonymous poster hash: dafee...b95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...