Gå til innhold

Lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner meg skikkelig deppa etter å ha gått på jobb i dag. Trives ikke med å jobbe. Elsker å være hjemme. Ferien tok slutt alt for raskt.

Noen ganger tenker jeg at jeg hadde likt å ha en mann som tjente alle pengene og så kunne jeg være hjemme og "gjøre rent" , eller andre ting som jeg liker mer...

Vet det er skikkelig teit, helt gammeldags, men flere andre som har tenkt slik? 

(Det beste hadde selvsagt vært å vinne en haug i Lotto så jeg slapp å være avhengig av mannen ;) 

Anonymous poster hash: 776e2...dab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt, hater å jobbe. Hadde jeg blitt rik i morgen hadde jeg ALDRI gått på jobb igjen. Ikke før jeg hadde utdannet meg til noe som interesserte meg, i det minste.

Anonymous poster hash: aab24...5a7

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Helt greit å jobbe, men har mest lyst til å være hjemme med barnet, vaske, rydde og lage mat. Jeg er nok født noen tiår for sent..

Anonymous poster hash: a3d1d...604

Skrevet

Slik har jeg det også, nå er jeg og mannen hjemme da. Mannen ufør og jeg på aap grunnet sykdom. Før vi ble syke så jobbet vi begge to, mannen elsket jobben sin og jeg jobbet kun for pengene sin skyld. Vi koser oss hjemme, men kunne ønske vi var friske. Vi har hobbyer som vi fortsatt kan drive med selvom kroppen ikke funker. Barna slipper SFO osv.

Hvis du har økonomisk mulighet så gjør det hvis det er det du vil.

Anonymous poster hash: 11af6...845

Skrevet

Har det også slik.

Anonymous poster hash: 66e55...369

Skrevet

Hva med å finne en jobb du trives bedre i? Jeg likte heller ikke spesielt godt å jobbe, selv om jeg har gjort det fra ung alder, men jeg holder nå på i innspurten på en lengre utdannelse, og gleder meg veldig til å begynne å jobbe. Jeg vet selvsagt ikke hvordan det blir, men jeg ser for meg at mer ansvar og en jobb hvor jeg får brukt av mine evner og interesser blir bedre enn den type jobber jeg kunne få uten utdannelse.

Det er vondt å grue seg til helga/ferien tar slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...