Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Fikk plutselig for meg at jeg vil gifte meg med samboeren min. Vi har snart fire barn og hus sammen, så det er like mye praktiske grunner. Av en eller annen grunn synest jeg egentlig det er mer romantisk å ikke vere gift. Da velger man hverandre på nytt og på nytt tenker jeg...Det var en digresjon. Spørsmålet var egentlig om det er normalt å ha forlovelsesringer klare når man frir? Jeg har proklamert så mange ganger at jeg ikke vil gifte meg at han kommer ihvertfall ikke til å fri. Så tenkte jeg kanskje å fri selv. På en litt ordentlig måte. Skal jeg kjøpe inn ringer eller er det vanlig å vente og velge dem ut sammen? Vet ikke om han vil ha ring engang...Jeg vil plutselig ha ring og, har alltid syntes det bare har vært et symbol på eierskap som jeg ikke vil ha... Kanskje jeg skal vente til alle gravidhormoner slutter å tulle med hjernen min?? Hva tror dere? Anonymous poster hash: f1a2c...0c1
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Kjøp ringer og la det stå til. Anonymous poster hash: c7764...132
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Vi hadde ikke ringer, tok ut gifteringer sammen men hadde ikke ring på fingeren før vi faktisk giftet oss... Greit for han også å få være med å velge en ring han evt skal gå med resten av livet da, for menn fortsetter vel ikke å bruke en forlovelsesring? Jeg kjenner ingen menn med to ringer, de har bare giftering og ikke forlovelsesring Anonymous poster hash: 1afc6...d68
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Ja, tror jeg må vente med å kjøpe ringer, Vi kjøper nok ikke nye ringer til bryllupet. Blir nok en liten seremoni, evt med en uhøytidelig fest etterpå;-) Anonymous poster hash: f1a2c...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå