Gå til innhold

Ang.Kuldekrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kuldekrem bruker dere på barnet deres nå?Har en krem som heter allround krem fra apoteket som skal hjelpe mot kulde men den inneholder vann skal ikke kulde kremer ikke inneholde det?

Anonymous poster hash: d22ab...cc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke smør på krem med vann.beste er og droppe morgenvasken av ansiktet.lærte jeg av hudlege.kuldekrem tetter huden og lar ikke huden ordne seg selv

Skrevet

Kuldekrem som innholder vann bør påføres en god stund før ungen går ut, slik at kremen får tid til å tørkes inn. Det er grunnen til at jeg aldri kjøper kuldekrem som innholder vann. Her i huset bruker vi Ceridal. Er kjempe fornøyd med den kremen :)

Anonymous poster hash: c1f79...423

Skrevet

Bruker SebaMed sin kuldekrem. Prøvd mange forskjellige, men like denne best.

Anonymous poster hash: 28883...a7f

Skrevet

Har ikke kuldekrem i bhg, jeg lar være å vaske ansiktet om morgenen på de kaldeste dagene (vasker selvsagt øyne, munn og nese og der det er skitt) og smører med en fet krem uten vann.

Anonymous poster hash: 1ed3a...208

Skrevet

Bruker propoliskrem fra forever living. Både før og etter utetid

Anonymous poster hash: af07b...f1e

Skrevet

Bruker ikke kuldekrem, men en fet krem på tørre, røde flekker ved behov. Man behøver i utgangspunktet ikke kuldekrem, men hvis barnet får tørre kinn er det lurt å smøre et par ganger om dagen, evt etter hver ansiktsvask. Om det er vann i kremen har ikke så mye å si, det fordamper ganske fort.

Anonymous poster hash: d33a5...aee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...