Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Prøvde barnet ditt seg på en hvil dag 2? Evt når? Anonymous poster hash: bea84...c9f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Hadde han på tilvenning i august.De prøvde å legge han på dag 3. Men han ville ikke sovne, vi hadde kjøpt en billig brukt vogn kun til det. Bhg hadde en annen vogn som de prøvde, da klarte han å sove. Så jeg tror han fikk sove i slutten av den første uka der. Nå hender det de må vekke han Hvis du er bekymret for at det blir vanskelig å sove med mange andre barn, er det utrolig hvor fort de venner seg til det altså Anonymous poster hash: e0859...ee3
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Takk for svar ja barnet venner seg nok til d. Men lurer på om d går litt for fort i svingene at barnet skal prøve å sove allerede dag 2 i tilvenningen.. Er d vanlig d kanskje? Anonymous poster hash: bea84...c9f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Jeg synes det var veldig tidlig å sove allerede på dag to. Jeg ville vært det med barnet en halvtimes tid dag to, så prøvd å være vekke en liten time... Spist lunsj der dag tre, og så sove dag fire... Anonymous poster hash: 44572...9c5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Takk for svar ja barnet venner seg nok til d. Men lurer på om d går litt for fort i svingene at barnet skal prøve å sove allerede dag 2 i tilvenningen.. Er d vanlig d kanskje? Anonymous poster hash: bea84...c9f Hos oss sover de ikke før tredje dagen Anonymous poster hash: 4d4b9...59c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Tidligst 3. Dag !! Ikke stress ungen! Anonymous poster hash: 3aa47...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå