Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Jeg hadde gått på nuvaring i ca 3 år da jeg plutselig fant ut at jeg var gravid. Fikk en mistanke ganske tidlig pga en mistenkelig blødning jeg hadde sett to ganger før. (har to barn) Tok en test da jeg var 3 uker på vei som ble positiv, fikk fullstendig panikk og gikk til innkjøp av tester i av alle slag. Den jeg hadde tatt var noen år gammel så tenke den mulig kunne vise feil... men neida, her ble alle like positive... Det var en veldig vanskelig og tankefull tid de første ukene, rart å ha blitt gravid så uplanlagt når jeg hadde slitt i over et år med å bli gravid de to andre gangene. I tillegg har jeg fått beskjed om at jeg ikke kan bli gravid uten perogtime tabletter, eller hva de heter. Abort var helt uaktuelt for meg, men det var veldig skremmende å plutselig skulle bli trebarnsmor også... Nå er jeg 18 uker på vei og kunne ikke vært mer glad for at denne uplanlagte graviditeten har inntruffet, jeg gleder meg utrolig mye til å bli "babymamma" igjen, og til å gi de to guttene jeg har en liten bror eller søster. Anonymous poster hash: 024b0...c90
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 To ganger gravid på nuvaring her. Skikkelig sjokk. Mistet den første. Begynte på nuvaring igjen etter samråd med lege. Ble gravid igjen seks måneder senere. Nå er hun 1,5 år og jeg går ikke på nuvaring lengre. 😊 Var vel meningen jeg skulle få en til da. Anonymous poster hash: f5450...da7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Må følge denne tråden, da jeg bruker NuvaRing. Men har brukt det i nesten 3 år, med en mann som har gjort andre gravide. Og jeg har blitt gravid på p-pillen 2 ganger, og gravid med en steril mann flere ganger. Anonymous poster hash: ca1a9...870
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå