Gå til innhold

Noen som har polar loop 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en i dag. Han i butikken sa den målte kalorier, steg, aktivitet og puls.

Jeg ser nå at jeg må ha eget pulsbelte for å måle puls (hvis jeg har forstått det riktig?)

Blir litt sur for det sa ikke han i butikken.

Nå er det jo justert til den størrelsen jeg vil ha og konfigurert. Kan vel ikke klage da?

Anonymous poster hash: 40464...0dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger jo ikke måle puls annet enn når du trener, og da med hensikt på å trene best mulig. 

Skrevet

Du trenger jo ikke måle puls annet enn når du trener, og da med hensikt på å trene best mulig.

Jo da. Men for å få riktig trening må du skru på måler når du begynner å trene og ta den av etter trening hvis ikke blir treningsdataen feil.

Kronglete å drive med å ta den av og på i skogen der jeg trener. Særlig nå på vinteren med så mye klær og kaldt ute.

Skrevet

Jo da. Men for å få riktig trening må du skru på måler når du begynner å trene og ta den av etter trening hvis ikke blir treningsdataen feil.

Kronglete å drive med å ta den av og på i skogen der jeg trener. Særlig nå på vinteren med så mye klær og kaldt ute.

Får du ikke styrt lesingen via loopen eller app da?

Skrevet

Får du ikke styrt lesingen via loopen eller app da?

Nei. Belter må av kroppen for at det skal bli riktig sto det.

Ikke så krise å starte den hjemme og kjøre til skogen og så hjem men da er det vanskelig å måle forbedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...