Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Hvor kan jeg kjøpe det,og hvilket materiale er best? Jeg skal bli student snart,trenger klær som holder,vask etter vask! 😁 Anonymous poster hash: 60fd2...31d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Er stort sett veldig fornøyd med Esprit sine klær :-) handler på zalando Anonymous poster hash: e8619...67e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Litt spesielt tips, men det funker for meg og barna : Det er faktisk lurt å kjøpe brukte klær siden de ofte er ferdig krympet. De beste langerma t-skjortene har jeg kjøpt brukte. Så lei av nye klær som ser fine ut før vask, men så etterpå har de krympa masse og ser sjaskete ut. Annet tips - klærne holder mye lenger dersom du ikke vasker dem hele tiden og ikke bruker tørketrommel. Tørk heller på tørkestativ. Lykke til Anonymous poster hash: b3532...599
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Synes det meste holder lenge jeg. Har mange topper fra hm, lindex ol som er like fine etter 8 år, og over 300 vask og tørketromlinger. Anonymous poster hash: 02dab...919
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Generelt sett er stoffet viktigere enn merket, synes jeg. Hvis du i tillegg vasker på lav temperatur og finvask, og unngår tromling og tøymykner, holder de fleste klær seg ganske lenge. Anonymous poster hash: d8f62...819
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Takk for gode svar! Kanskje er bomull det stoffet som holder lenge,uten å bli slitt? Jeg kjøpte en svart bukse på Cubus for litt siden,og den falmet med en gang. Så den butikken dropper jeg. Anonymous poster hash: 60fd2...31d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå