Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Vasker dere hendene etter toalettbesøk?For meg er det en selvfølge,men har opplevd andre som mener at det er unødvendig.Synes rett og slett det er kvalmt å la være.Tenk å få servert mat hos sånne...Æsj!!! Anonymous poster hash: 88cad...0c0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Ja, selvfølgelig! Uhygienisk og uappetittlig å la være. Æsj. Anonymous poster hash: 96425...42a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Så klart. Før jeg lager mat/spiser, før og etter jeg skifter bleie på ungen, etter jeg har vært ute og etter jeg har vært på do. Anonymous poster hash: 62fc4...44f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Jeg så i den andre tråden om barn og håndvask,at det var ei som skrev at i den familien vasket de KUN hendene morgen og kveld...lurte på om flere gjør det sånn? Anonymous poster hash: 88cad...0c0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Selvfølgelig! Synes folk som slurver med håndvask er direkte frastøtende. Anonymous poster hash: bfb50...a72
Gjest Antarctica Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Huff. Jeg vasker hender og pisker ungene til å gjøre det også, før alle måltider og etter toalettbesøk er jo minimum! I tillegg når man har vært ute og lekt, og for min egen del når jeg har tatt i dørhåndtak og gelendere på kjøpesenteret, når jeg har vasket gulv, fylt vaskemaskinen med skittentøy, klappet dyr og i mange andre situasjone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå