Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Har brukt vogna i et halvt år nå, har punktert med 3. hjulet nå 😠 Må også pumpe opp ofte syns jeg. Hadde basson til eldste, kan ikke huske at jeg måtte etterfylle så ofte. Ikke punkterte jeg en eneste gang heller. Anonymous poster hash: 21098...a6c
Snøfnugget Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Har hatt vår nå i snart 2 år, ikke punktert en eneste gang. Har etterfylt luft to ganger. Hadde klaget hvis jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Takk for svar. Ja kanskje jeg får gjøre det.. 😕 Anonymous poster hash: 21098...a6c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Jeg har TPUhjul og kan absolutt ikke klage beste vogna. Anonymous poster hash: 0de9a...690
Blondzilla Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Ja jeg strevde med det på min mondial. Jar en simo med lufthjul og den har jeg ingen problemer med. Jeg har ikke klaget på den, men burde kanskje det.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Har hatt problemer med det samme. Prøvd å klage, men fikk beskjed om at hjul ikke inkluderes i garantien. Nå lages heller ikke understellet lenger, så jeg kunne ikke kjøpe nytt hjul heller. Veldig behjelpelig forhandler må jeg si... Anonymous poster hash: 88039...c07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå