Gå til innhold

Flere som sliter med hjula til emmaljunga?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt vogna i et halvt år nå, har punktert med 3. hjulet nå 😠 Må også pumpe opp ofte syns jeg. Hadde basson til eldste, kan ikke huske at jeg måtte etterfylle så ofte. Ikke punkterte jeg en eneste gang heller.

 

Anonymous poster hash: 21098...a6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt vår nå i snart 2 år, ikke punktert en eneste gang. Har etterfylt luft to ganger. Hadde klaget hvis jeg var deg.

Skrevet

Takk for svar.

Ja kanskje jeg får gjøre det.. 😕

 

Anonymous poster hash: 21098...a6c

Skrevet

Jeg har TPUhjul og kan absolutt ikke klage :) beste vogna.

 

Anonymous poster hash: 0de9a...690

Skrevet

Ja jeg strevde med det på min mondial. Jar en simo med lufthjul og den har jeg ingen problemer med. Jeg har ikke klaget på den, men burde kanskje det.

Skrevet

Har hatt problemer med det samme. Prøvd å klage, men fikk beskjed om at hjul ikke inkluderes i garantien. Nå lages heller ikke understellet lenger, så jeg kunne ikke kjøpe nytt hjul heller. Veldig behjelpelig forhandler må jeg si...

 

Anonymous poster hash: 88039...c07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...