Gå til innhold

Hvordan får dere trent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter så med denne egentiden at nå er jeg kommet frem til at jeg rett og slett må delta i barnas aktiviteter istedenfor (mine går gudsjelov på noen hvor voksene også

kan delta). Hvordan gjør dere det?

Anonymous poster hash: 8325e...4cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener i forbindelse med handling et par ganger i uka. Treningssenteret ligger i samme bygg som matbutikken. Jeg tar på meg treningstøy før jeg drar, handler, trener og stikker hjem og dusjer. Effektivt og gjennomførbart

Anonymous poster hash: c2d13...dbb
Skrevet

Trener hjemme, bruker barna som "vekter".

Moro for de, effektivt for meg ;)

Anonymous poster hash: 7e23f...062

Skrevet

Har spinningsykkel i stua, sykler til Hotel Cæsar hver dag. I tillegg går jeg ca 1 times tur 3 dager i uka, enten når ungene har lagt seg eller på dagtid (jeg jobber turnus, og har som regel en fridag og minst en senvakt i uka).

Anonymous poster hash: 0a9a1...156

Skrevet

Jeg trener enten rett etter jobb, på vei hjem, eller om morgenen, på vei til jobb, eller på kveldsit, mellom middag og barneleggetid.

Jeg er alenemor, men de elste barna er store nok til å passe den yngste.

Det er bare å TA seg tid. HVis du har mann/samboer, får han ta seg av middag/lekser/leggng osv akkurat den tiden. Så bytter dere på.

Anonymous poster hash: 91027...795
Skrevet

tar med meg unga på barnepass på sentret, trener før jobb eller på kvelden. jeg tenker at om man ikke tar seg tid til å trene, så må man før eller siden ta seg tid til å være dårlig. ALLE har tid til 20 min.

Anonymous poster hash: 55d9c...ddb
Skrevet

Jeg har en fast treningsavtale hver søndag morgen. I tillegg løper jeg en runde mens ungene er på trening.

Anonymous poster hash: c3b87...de8

Skrevet

Jogger etter at de små er lagt, blir ca kl 20/2030.

Anonymous poster hash: 87c68...506

Skrevet

Søsteren min står opp mellom 5 og 5.30 om morgenen, trener en time, tar en rask dusj og vekker barna 7.

Jeg har 1-2 kveldsvakter i uka, da trener jeg på formiddagen. Pluss en gang i løpet av helga, f.eks fra 10 til 11.30 lørdag morgen.

Anonymous poster hash: 3f4ab...5fa

Skrevet

Flinke dere er. Jeg er i grunnen blitt fornøyd med løsningen selv også og har nå tre faste treningsdager i uka. Ikke værst :) synes jeg da 👍

Hi

Anonymous poster hash: 8325e...4cb

Skrevet

Har en blytung baby (13kg), og hus med tre etasjer..

Armtreningen gjør seg selv ihvertfall.

Anonymous poster hash: 31e99...4fd

Skrevet

I går smugtrente jeg pushups, utfall og triceps mens 4 åringen var på skøytebanen. Var bare vi der så da ble det noen øvelser der mot rekkverket😉

Svømmer 1x pr.uke med 2 venninner og trener ellers med jobb rett etter arbeid så fremt jeg har dagvakt. Gjør noen øvelser hjemme og leker aktivt med barna på 2 og 4 år. Har akt 2 ganger i jula feks.

Trener alt mellom 1-4x PR.uke.

Anonymous poster hash: 298ed...d57

Skrevet

Er alenemor 100% og jobber 100%... Ingen til å passe, så jeg trener ishockey sammen med min datter tre dager i uka på hennes treninger. Ellers fjelltur når anledningen byr seg.

Anonymous poster hash: 150ae...2c6

Skrevet

Trener tre dager i uka en på dagtid (jobber redusert) de andre etter leggetid på barna. Mannen trener også fotball tre dager i uka, midt i leggetid en dag ellers på kveld. Jeg er på treningssenter.

Skal på spinning i kveld halv ni. Blir godt :-D

Anonymous poster hash: a3c26...123

Skrevet

Har kjøpt trimsykkel. Setter på en episode av en tv-serie og tråkker som om fettfanden var etter meg til det er slutt. Endelig fått med gubben også, så nyttårsforsettene lever i beste velgående!

Anonymous poster hash: 9ed63...1c4
Skrevet

Prioriterer det over husarbeid hver mandag, ikke egentlig det smarteste, da jeg alltid havner skjevt ut mtp husarbeid...

Anonymous poster hash: 505f5...5f4

Skrevet

Her har både mannen og jeg vanlig 100% jobb på dagtid. Barna har aktiviteter tre dager i uka, og vi bor sånn at vi må kjøre og hente på aktivitetene.

Har treningsstudio i nærheten, og har to faste saltimer hver, som den ene går på mens den andre følger barn på sine aktiviteter, eller mens den andre tar kveldsstell og legging av barn.

Innimellom får vi barnevakt lørdag eller søndag formiddag, og drar og trener en time sammen😊

Anonymous poster hash: fecbe...20e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...