Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Får ikke i meg noen ting nesten.. tips til noe som er lett å spise? Anonymous poster hash: 976ed...cce
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Det letteste å spise er det du faktisk har lyst på. Jeg har overlevd to svangerskap utelukkende på grabdiosa og sjokolademelk (ufattelig behagelig å kaste opp sjokolademelk, veldig mildt mot systemet. Og sukkeret gir noe energi før det kommer opp igjen). Har fått to friske unger. Anonymous poster hash: 3f5c2...49e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 jeg var i din situasjon for ike lenge siden- hadde ikke lyst på noe så ble vanskelig. leste på nettet at jordbær skulle hjelpe på mot kvalmen. og kjøpte meg ferske jordbær i butikken. og jammen skal jeg si det smakte. det gjorde også at jeg kunne spise ei brødskive etterpå- ellers syns jeg selv at ostes,ørbrød er veldig godt når jeg er kvalm. og vann med ingefær og sitron. Anonymous poster hash: 76c81...cc2
februarprins2013 Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 jeg klarte bare taco,tomater og cola, var kvalm fra uke 5 til 36
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Honningmelon, peanøtter, French fries chips Anonymous poster hash: 3abd7...416
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Lyse frøknekkebrød med bare smør, tørre ritzkjeks, grønne epler, druer. Anonymous poster hash: 7f9d0...6d9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 Algrens biler og tyrkisk pepper Ellers levde jeg mye på vannmelon og jordbær i forrige svangerskap, omtrent på denne tiden av året. Og veldig tørre kjeks. Anonymous poster hash: 6b8a7...352
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 Jeg kunne bare drikke cola og spise tørre kjeks, saltstenger og salt potetgull i seks måneder. Det meste kom opp, men kroppen fikk da noe energi. På gode dager kunne jeg også spise oppskåret, syrlig eple. Anonymous poster hash: 29c2f...476
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 Druer, kiwi, syrlige epler. Sjokomelk her også... Og tørt mors flatbrød. Og taco etterhvert Lykke til -det kommer til å bli bedre! Anonymous poster hash: 46fbc...fb6
Mamma&skatt Skrevet 4. januar 2016 #10 Skrevet 4. januar 2016 Druer, yoghurt, brød med smør og solbærsaft med isbiter. måtte legge inn to til tre ekstra måltider for å unngå å bli for kvalm, da kom oppkasten...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #11 Skrevet 4. januar 2016 Hva du måtte ha lyst på som frister litt. Første gang levde jeg på suppe ( er absolutt ikke en suppe-person vanligvis) og denne gang spiste jeg pringles og brødskiver i månedvis. Har ikke hatt lette svangerskap ifht kvalme Anonymous poster hash: d3b54...b1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå