Gå til innhold

Vanskelig å snakke om sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid syntes det har vært vanskelig eller flaut å snakke om sex så har blitt til at jeg egentlig aldri gjør det. Ikke med venninner og ikke med samboer. Nå har jeg forstått at det er vanlig at samboere snakker åpent om sex med hverandre. Det har vi aldri gjort. Vi har sex, men snakker ikke om det, vi har heller ikke snakket om at vi ikke snakker om det. Vi har vært sammen i snart seks år, og har bare blitt sånn. Utfra hva jeg leser her og andre steder så virker det som at det er helt vanlig og viktig at par snakker om sex. Hva snakker dere om når dere snakker om sex? Kan vi fortsette ut livet uten å snakke om det? Er så flaut. (vi har helt grei sex sammen, og tror jeg vet hva vi liker ut fra kropps språk)

Anonymous poster hash: 87cda...e01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen snakker heller ikke om sex. Føles bare helt feil...

Anonymous poster hash: e9c9f...495

Skrevet

Samme her. Skulle gjerne klart det, men har en sperre der... Vi har det fint sammen likevel :)

Anonymous poster hash: 5c1a2...e71

Skrevet

Vi snakker altfor mye om sex. Ingen spenning igjen. 

Anonymous poster hash: b4af1...e75
Skrevet

Jeg liker heller ikke å snakke om sex, mannen min er totalt motsatt... Han kan fint snakke om sex hver dag, flere ganger eller i flere timer... Hver gang vi har hatt sex har han en trang til å måtte snakke om sexen og alt rundt... Sexen er bra den, jeg trenger bare ikke å snakke om det hele tiden.

Anonymous poster hash: f5b9a...f46

Skrevet

Behøver ikke snakke om sex. 

Men jeg snakka med samboeren om sex. Lyster og ønsker. Så vi ikke fikk oss noen overraskelser. Men det ble kjedelig til slutt. Iallefall da han begynte om hvordan han hadde hatt sex med exene sine, hvor mye de hadde hatt seg osv.. Ekstremt turn off det der.. 

Om man vet sine egne grenser i senga og heller sier nei dersom det er noe man ikke liker og respekterer hverandre tror jeg det er langt viktigere enn å snakke om sex. 

Anonymous poster hash: 1233e...6c6
Skrevet

Det kommer jo an på hva og hvordan man snakker om det. Vi snakker masse om sex men ikke på en turnoff måte, slik en annen sier her, hva de har gjort med eksen og slikt.

Vi planlegger og snakker om sexfantasier og tenker tilbake på deilig sex vi har hatt. Det er opphissende og fortrolig. Det styrker egentlig båndet mellom oss.

Anonymous poster hash: a5a85...78f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...