Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Jeg må jage min i dusjen, og hen skifter ikke boxer før hen blir bedt om det. Anonymous poster hash: d626e...87d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Ja, han har fra han var bitte liten dusjet daglig eller annenhver dag. Dette for at det skal " gå av seg selv" når tenåringsalder kommer. Anonymous poster hash: e8fcf...a99
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Ja, han har fra han var bitte liten dusjet daglig eller annenhver dag. Dette for at det skal " gå av seg selv" når tenåringsalder kommer. Anonymous poster hash: e8fcf...a99 Dette har vi gjort med alle barna våres her og, men nå når hen skal passe på selv så blir det ikke gjort. Så lei av å mase om hygiene. Jeg og far dusjer hver dag, og de yngre barna annenhver. Eldste kan altså gå evig uten å vaske fjeset om det ikke blir påmint. Hi Anonymous poster hash: d626e...87d
prekæs Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Dusjer på eget initiativ, men må minnes på tannpuss og ellers bli bedt om å vaske hendene noen ganger (i forbindelse med baking, ta på babyer og slikt). Tror tannpuss er såpass kjedelig at det "glemmes" med vilje. Oppfatter han som 10 åringer flest.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Mine (10 og 11) må jages i dusjen. Tiåringen vasker jeg håret på også. Anonymous poster hash: bf88a...3c0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Håndhygienen er bra, men han må jages i dusjen og badekaret. Anonymous poster hash: ca758...55a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 11åringen fikser dette selv. Vasker underlivet og bytter truse hver kveld. Dusjer og vasker håret annenhver dag. Alt går av seg selv. Vasker hender før mat og etter do, pusser tenner morgen og kveld. 9åringen vasker automatisk underlivet om kvelden og bytter truse, samt pusser tenner. Resten må vi minne/ mase på. Anonymous poster hash: 1f75a...d98
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 10 åringen her må også minnes på dusj og tannpuss. Vi har hatt gode rutiner fra hun var liten men må alikevel passes på. Anonymous poster hash: 4f67e...5eb
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 Både 9 og 11-åringen må jages i dusjen. de skulker gjerne håndvasken etter dobesøk om de får sjansen, og foretrekker å bare tørke hendene på håndkleet fremfor å vaske dem først. Tannpussen på morgensiden glemmer de alltid, men kveldspussen ville de nok ha tatt automatisk.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #10 Skrevet 4. januar 2016 Gutt snart 12 år, må jages i dusjen! Har fått streng beskjed om å vaske seg nedentil og ta på rent undertøy hver dag, men det viser seg at han sluntrer😡 Anonymous poster hash: 52dd3...a1d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #11 Skrevet 4. januar 2016 Har en sønn på 12, han er veldig nøye,men han trener også 4 ganger i uka,så da må han dusje, men han liker det,men han gå anhver dag innimellom Anonymous poster hash: e7d63...a7b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #12 Skrevet 4. januar 2016 Jeg må jage min i dusjen, og hen skifter ikke boxer før hen blir bedt om det. Anonymous poster hash: d626e...87d Hen? For å anonymisere? Bruker jo boxer..😂 Anonymous poster hash: 38cf8...381
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #13 Skrevet 4. januar 2016 Jeg må jage min i dusjen, og hen skifter ikke boxer før hen blir bedt om det. Anonymous poster hash: d626e...87d Hen? For å anonymisere? Bruker jo boxer..😂 Anonymous poster hash: 38cf8...381 http://pierrerobert.no/boxer-bomull-jente-3-8-pr-2-pack/p/713 Man lærer så lenge man lever, forstår jeg.. Anonymous poster hash: d626e...87d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #14 Skrevet 4. januar 2016 Jeg må jage min i dusjen, og hen skifter ikke boxer før hen blir bedt om det. Anonymous poster hash: d626e...87d Hen? For å anonymisere? Bruker jo boxer..😂 Anonymous poster hash: 38cf8...381 http://pierrerobert.no/boxer-bomull-jente-3-8-pr-2-pack/p/713 Man lærer så lenge man lever, forstår jeg.. Anonymous poster hash: d626e...87d Ok, så jente da med andre ord. Beklager. Anonymous poster hash: 38cf8...381
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #15 Skrevet 4. januar 2016 Jeg må jage min i dusjen, og hen skifter ikke boxer før hen blir bedt om det. Anonymous poster hash: d626e...87d Hen? For å anonymisere? Bruker jo boxer..😂 Anonymous poster hash: 38cf8...381 http://pierrerobert.no/boxer-bomull-jente-3-8-pr-2-pack/p/713 Man lærer så lenge man lever, forstår jeg.. Anonymous poster hash: d626e...87d Ok, så jente da med andre ord. Beklager. Anonymous poster hash: 38cf8...381 Det kan være enten eller. Om jeg skrev "truse" så hadde du sikkert plukket på det og. Boxer er nøytralt i mine øyne. Har boxere jeg og 😊 Hadde du ellers noe saklig å kommentere? Ang store barn og hygiene? Anonymous poster hash: d626e...87d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #16 Skrevet 4. januar 2016 Mine på 10 og 12 må også jages i dusjen. Synes også det er rart fordi det er jo så deilig å stå under det varme vannet, men ... De er flinke til å vaske seg på hendene etter dobesøk... Anonymous poster hash: 453e1...20c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #17 Skrevet 4. januar 2016 12-åringen vil dusje nesten hver kveld og er veldig nøye på hygienen (han har dog også vært ekstrem tidligere, og hatt ocd). 11-åringen kan gå rundt med ketchup eller is rundt hele munnen og på hendene uten å bry seg. Han må jages i dusjen og har nå nettopp lært å bytte undertøy hver dag. Hver gang han skal dusje må han få beskjed om hvordan han skal vaske seg for å bli ren. 10-åringen er midt imellom disse to. Flink på hygiene som håndvask og skifte klær, men må oppfordres til å dusje. Gjør det da grundig uten mer instrukser. Anonymous poster hash: 2ec23...d76
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #18 Skrevet 4. januar 2016 12-åringen vil dusje nesten hver kveld og er veldig nøye på hygienen (han har dog også vært ekstrem tidligere, og hatt ocd). 11-åringen kan gå rundt med ketchup eller is rundt hele munnen og på hendene uten å bry seg. Han må jages i dusjen og har nå nettopp lært å bytte undertøy hver dag. Hver gang han skal dusje må han få beskjed om hvordan han skal vaske seg for å bli ren. 10-åringen er midt imellom disse to. Flink på hygiene som håndvask og skifte klær, men må oppfordres til å dusje. Gjør det da grundig uten mer instrukser. Anonymous poster hash: 2ec23...d76 11-åringen min er som din! 😳😊 Frustrerende... Må finne på noe lurt.. Ett tegn i kalenderen kanskje? Der barnet må krysse ut selv. Anonymous poster hash: d626e...87d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #19 Skrevet 4. januar 2016 Her så måtte jeg jage største i dusj, helt til barnet startet på ungdomskolen, da ble det plutselig dusjing hver eneste dag, og etter det har jeg ikke trengt å passe på. Anonymous poster hash: e6989...b46
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #20 Skrevet 4. januar 2016 Her så måtte jeg jage største i dusj, helt til barnet startet på ungdomskolen, da ble det plutselig dusjing hver eneste dag, og etter det har jeg ikke trengt å passe på. Anonymous poster hash: e6989...b46 Det er håp da forstår jeg 😂 Anonymous poster hash: d626e...87d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #21 Skrevet 4. januar 2016 Snart 10-åringen må jages i dusjen ja, han prøver å sluntre unna å skifte boxer/sokker også om jeg ikke passer på. Anonymous poster hash: 4ed37...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå