Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 De har gjort det i åresvis! Begge to har gjort noe "galt" mot den andre. Men guuuudddd, det er ikke ikke sååå alvorlig! Prøver fremsnakk! Snakker positivt som bare det til den ene om den andre, men det er bare som å kaste besnin på bål! Er det ikke noe man kan gjøre for å "fikse" dette? Slitsomt for alle oss andre kollegaer med denne gnisningen! Anonymous poster hash: a0ed5...912
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Gått til nærmeste leder med dette? Eller tillitsvalgt?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Gått til nærmeste leder med dette? Eller tillitsvalgt? Det fungerer aldri. Enten blåser de bare av det eller de har et overfladisk møte. Voksne folk som oppfører seg som de er 14 blir aldri voksen. HI, du kan si til begge at det er veldig slitsomt å være deres kollega slik de oppfører seg. Utfallet kan muligens bli at de legger deg for hat også. Jeg hadde selv forsøkt å holde meg mest mulig unna det vepsebolet der. Anonymous poster hash: 5706d...630
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Gått til nærmeste leder med dette? Eller tillitsvalgt? Det fungerer aldri. Enten blåser de bare av det eller de har et overfladisk møte. Voksne folk som oppfører seg som de er 14 blir aldri voksen. HI, du kan si til begge at det er veldig slitsomt å være deres kollega slik de oppfører seg. Utfallet kan muligens bli at de legger deg for hat også. Jeg hadde selv forsøkt å holde meg mest mulig unna det vepsebolet der. Anonymous poster hash: 5706d...630 Må vurdere gå til nærmeste leder, men tror ikke det vil ha noe for seg. Anonymous poster hash: a0ed5...912
TPK Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Ta det opp med verneombud/tillitsvalgt. Dette forsurer jo hele arbeidsmiljøet og bør tas tak i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå