Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Noen som har tips? Lukter musen ikke liker etc? Erfaring med infralyd/whatever som man plugger i stikkontakten? Den vil ikke gå i fella.. Anonymous poster hash: b4da4...abc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Kjøpte sånn lydgreier på fellesskjøpet. Virka ikkje nevneverdig.... Går ikkje i felle våre heller. Må sikkert kjøpe gift sjølv om eg ikkje likar det. Kan ikke ha huset fullt av mus som tygg sund el-anlegget ol... Anonymous poster hash: 8140a...2fb
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Kjøpte sånn lydgreier på fellesskjøpet. Virka ikkje nevneverdig.... Går ikkje i felle våre heller. Må sikkert kjøpe gift sjølv om eg ikkje likar det. Kan ikke ha huset fullt av mus som tygg sund el-anlegget ol...Anonymous poster hash: 8140a...2fb det er bare én, tror den har kommet inn når døra har vært åpen (den er endel åpen pga to barn som skal ut døra om morran)Den driver på kjøkkenet og i stua. Gift liker jeg ikke, da går de inn i veggene og dør... Anonymous poster hash: b4da4...abc
Gjest Minnieropptatt Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Hva har du i fella da? De fleste mus elsker visst peanøttsmør. Det har funka her.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Hva har du i fella da? De fleste mus elsker visst peanøttsmør. Det har funka her.Peanøttsmør. Anonymous poster hash: b4da4...abc
4barns mor Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Ekspertene sier at det eneste som funker er felle. Vi har også mus, aner ikke hvor de kommer inn, men det skjer hver vinter. Tok en på nyttårsaften, vi hadde ost i fella. Ikke mye koselig å ha de i hus.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 Ekspertene sier at det eneste som funker er felle. Vi har også mus, aner ikke hvor de kommer inn, men det skjer hver vinter. Tok en på nyttårsaften, vi hadde ost i fella. Ikke mye koselig å ha de i hus. Nei, ikke særlig koselig.. Får sette opp 50 feller da? Anonymous poster hash: b4da4...abc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 Jeg bruker rosiner i fella. Fungerer fint og er ikke så klissete. Ellers kan du ofte fange den i en boks eller noe om du er litt kjapp. Da kan du bare kaste den ut. Besøk av en katt løser ofte også problemet. Anonymous poster hash: d3bc5...495
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 Peanøttsmør - funker godt!!! Vi prøvde alt mulighet mat i fella uten hell, men når peanøttsmøret ble brukt smalt det raskt 👍 Anonymous poster hash: f985b...d19
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #10 Skrevet 4. januar 2016 Peanøttsmør - funker godt!!! Vi prøvde alt mulighet mat i fella uten hell, men når peanøttsmøret ble brukt smalt det raskt Anonymous poster hash: f985b...d19 Les tråden Anonymous poster hash: b4da4...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå