Gå til innhold

Føler for å gi opp absolutt alt!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utdanningen min er rotet til grunnet en psykisk knekk for ett år siden. Jeg er nå gravid med termin om få uker (uplanlagt med prevensjon), så må sette utdanningen nok en gang på vent. Kjæresten min og jeg bor ikke sammen pga studiene mine (som jeg aldri blir ferdig med!!!)

Jeg kan ikke flytte til hans hjemby grunnet det økonomiske. Jeg er avhengig av lånekassen. Han tjener heller ikke såppas bra at han kan forsørge meg. Og dersom jeg flytter blir jeg iallefall ALDRI ferdig med utdanningen min, da studiested er der jeg bor nå.

Huff :( Ser ingen ende på dette..

Anonymous poster hash: e2f3e...0e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette burde du jo tenkt på når du valgte å beholde barnet?

Regner jo med du da la en plan?

Et alternativ er jo at far tar seg av barnet, om du ikke har råd og du vil gjøre ferdig studiene.

Anonymous poster hash: b70d3...a26

Skrevet

Hadde vært et alternativ å la ham ta seg av babyen, men med tanke på at det er studiestart i dag og jeg fortsatt er gravid (med plager og beskjed om åbta det rolig frem til termin) har jeg allerede gått glipp av studiestart. Og kommer til å henge bak ettersom termin er snart. Så da er jeg like langt. Hi

Anonymous poster hash: e2f3e...0e3

Skrevet

Kan han flytte til deg? Elles så er alt tung eit par veker før termin. Prøv å ikkje tenke så mykje på framtida akkurat no. Du har pengar så du greier deg saman med babyen? Så ser du an kva slags barn du får. Mine har vore soveungar og eg studerte medan eg var i permisjon. Om kjæresten din har moglegheit til å flytte til deg kan han ta ut farspermisjob eit par dagar i veka når baby blir nokre mnd (Kjem an på amming osb) så får du eit par dagar i veka til å studere, så kan du iallefall få gjort litt om du ikkje greier å studere heiltid. Dette greier du! Såvidt eg hugsar så blir og meir av lånet omgjort til stipend om du studerar i fødselspermisjonen.

Men om det ikkje er mogleg så tek du opp att studia om eit år, også blir du ferdig.:-) Det er tungt no, men trur absolutt verdien av ei utdanning gjer det verdt det på lang sikt:-) Klem til deg og lukke til! (også må du hugse at no er kroppen din full av hormoner som gjer det litt vanskeleg å tenke heilt rasjonelt;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...