Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Sitter her og leser på pakningsvedlegget til 500mg paracet stikkpiller. Under dosering står det: "Voksne: 1-2 stikkpiller". Vil det si at jeg kan ta 2 stk samtidig? Eller mener de en først, for så og ta en til, hvis det ikke hjelper med den første? Anonymous poster hash: ac9a9...3a0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Det er vel samme regel som vanlig paracet. Når det står 1- 2 så regner jeg med at man kan ta opptil 2 stk. samtidig inntil x ganger i døgnet.. (husker ikke hvor mange ganger i døgnet).. Anonymous poster hash: d23ce...02f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 De fleste vet hva som funker for seg, er du usikker, begynn med en og ta en til om fu ikke hr effekt etter 20 min. Jeg bruker alltid 1g samtidig, men vi er jo forskjellige. Anonymous poster hash: 22870...0b9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Så etterpå at det sto det samme for tabletter, så jeg tok 2 samtidig. Anonymous poster hash: ac9a9...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå