Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Denne lurer jeg også på, vi har visning til uka! 😱 Anonymous poster hash: 78048...197
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Liker ikke at det er for mye dill dall og tepper. Det første jeg ser på er at lister er overalt, at det ikke er helligdager på maling ol. Hvis det ligger mye tepper og duker på benker ol flytter jeg på det for å se om det skjuler skader eller slitasje. ser også at ledninger til lamper er skikkelig. Det jeg syns mange gjør feil er å pusse opp selv når de ikke er nøye nok. Anonymous poster hash: 1f375...1be
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 - Lukt, sopp, råte, fukt eller vannskader. - Selve skallet. Tak, klede, isolasjon, pipe, grunnmur. Mørkeloft/krypkjeller. - Det elektriske. Ellers er beliggenhet, utsikt og uteplass viktig. Foretrekker heller glorete vegger, fremfor smartpanel satt opp før salg. Enklere å pusse opp etter sin egen smak da. . Anonymous poster hash: 27363...34a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Tegn til slitasje på gulv, vegger og tak. Fukt/lekkasje, ser inni skap under vasker. Lukt, særlig i kjeller og boder. Spør alltid om tak, drenering, vinduer, isolasjon, elektrisk anlegg, og arbeid gjort på badet, hvis det ikke går klart frem av prospektet. Innsyn. Naboskap/støy. Interiør bryr meg mindre, det skal tross alt bort uansett. Shabby chic'e/glorete innredningsdetaljer som kommer til å bli værende trekker ned (veggord, wallstickers, fronter, osv). Anonymous poster hash: e1629...ab9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Lukt Planløsning Lys/vinduer Hage Vedlikehold Anonymous poster hash: af80f...00f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 Lukt Planløsning Lys/vinduer Hage Vedlikehold Anonymous poster hash: af80f...00f ...og takhøyde Anonymous poster hash: af80f...00f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå