Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Legger han kl.20 hver kveld. Han sovner ofte ikke før 22... Han er skikkelig trøtt dagen etter, og sliter med å våkne klokka 7. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe han til å sovne fortere? Han er litt redd mørket, så han har et lys på. Jeg er i rommet ved siden av hele kvelden, så er ikke noen grunn til at han bør være redd heller:/ Anonymous poster hash: 2b6b6...631
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Lydbok? Musikk? Anonymous poster hash: fff4b...5f5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Lydbok? Musikk? Anonymous poster hash: fff4b...5f5 Har prøvd det, ender opp med at han sitter å trykker fordi han vil høre neste. Har fått beskjed om å slutte å trykke, for jeg tar i fra ham muskk/lydbok hvis han ikke lar være. Han "skal bare".. Anonymous poster hash: 2b6b6...631
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Vanskelig å la være å trykke hvis han hat tilgang såklart.. legg den høyt på en hylle så han ikke når opp... Anonymous poster hash: fff4b...5f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå