Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Guttens farmor skal flytte i leilighet, og har gitt gjestesenga til 11-åringen vår. Han er superglad, mens vi er usikker på om rommet blir for voksent med en 150 seng. Han har lekerom i tillegg, så gjør ingenting om det blir lite gulvplass på rommet. Vi har ikke lagringsplass, så det er "nå eller aldri". Anonymous poster hash: 44246...502
Singelmamma <3 <3 Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Høres supert ut om 11-åringen vil ha den selv da
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Det er jo en stor seng, men hvis han vil ha den så er det jo greit! Husker jeg var midunnelig på ei venninne som hadde dobbeltseng da jeg var barn. Var veldig praktisk på overnattingsbesøk, for da kunne vi sove sammen i den store senga. Anonymous poster hash: aa7f6...104
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 11åringen min har 150 seng. Men vi har plass da, hun har ganske stort rom... Sønnen på 8 er skikkelig misunnelig! Han har 90seng nå, som jeg kjøpte for 2 år siden, så det er ikke aktuelt å bytte den ut enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå