Gå til innhold

Hvilke prevensjon anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere forsøkt kobberspiral, men da blødde jeg mer og hadde mer smerter. Har også forsøkt p-piller og minipiller, men tåler ikke så veldig godt hormoner.. sliter litt med depresjon og det har blitt litt påvirket tidligere, men nå er det en del år siden jeg prøvde det. Har forholdsvis langvarig mens borti 7 dager og korte sykluser, så hadde vært kjekt med mindre blødninger men.. Blir glad for å høre andres erfaringer 😊

Anonymous poster hash: e4239...75d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonspiral virker lokalt og frigjør en svært liten mengde hormoner. Ville prøvd det. En fantastisk bivirkning er at mensen forsvinner helt👍🏻

Anonymous poster hash: b2962...3c8

Skrevet

Loette. Brukt det i 7 år. Regelmessig menstruasjon, ingen mellomblødninger, lite bivirkninger, korte menstruasjoner (5 dager max, lite blod og lite smerter. Hadde megablødninger 1 uke og kraftige smerter før loette). Veldig rein hud, sjeldent kviser. Kommer en og annen hvis jeg sover med sminke. Ikke blitt gravid.

Anonymous poster hash: 615f8...021

Skrevet

Hormonspiral virker lokalt og frigjør en svært liten mengde hormoner. Ville prøvd det. En fantastisk bivirkning er at mensen forsvinner helt👍🏻

Hmm.. Spørs om jeg skulle forsøkt hormonspiral da.. har vel bare prøvd kobberspiral tidligere mener jeg. Hva er prisen for hormonspiral nå? Og kan den settes inn av fastlegen, eller må man til gynekolog? Må man ha resept på spiralen og hente den ut før legetime?

Hi

Skrevet

Hmm.. Spørs om jeg skulle forsøkt hormonspiral da.. har vel bare prøvd kobberspiral tidligere mener jeg. Hva er prisen for hormonspiral nå? Og kan den settes inn av fastlegen, eller må man til gynekolog? Må man ha resept på spiralen og hente den ut før legetime?

Hi

Du må få resept. Kjøpe og ha med til time hos fastlege. Den koster vell 1500 kr..?

Anonymous poster hash: 42544...58a

Skrevet

hormonspiral eller p sprøyte :)

Skrevet

Sex med samme steriliserte mann funker best for meg!! Jeg reagerer veldig på alt av hormoner, etter å ha prøvd fire-fem forskjellige preparater ble vi enige om at mannenn kuttet strengen.

Anonymous poster hash: 76d3f...798

Skrevet

Hadde hormonspiral i 6mnd før jeg skjønte at det var den som gjorde at jeg oppførte meg som et troll. Var deprimert, utålmodig, lei meg og sint hele tiden. Så hvis du tåler hormoner dårlig Hi, hadde jeg ikke brukt Hormonspiral.

Anonymous poster hash: a1d5b...7d1

Skrevet

Hadde hormonspiral i 6mnd før jeg skjønte at det var den som gjorde at jeg oppførte meg som et troll. Var deprimert, utålmodig, lei meg og sint hele tiden. Så hvis du tåler hormoner dårlig Hi, hadde jeg ikke brukt Hormonspiral.

Anonymous poster hash: a1d5b...7d1

Jeg er til tider et troll alt når jeg har pms, det blir kanskje bedre med hormoner? Dyrt å prøve om det blir feil for meg men...

Hi

Skrevet

Jeg tåler ikke hormoner.. Satt inn hormonspiral i august. Merker ikke noe annet enn at jeg småblør hele tiden.. Håper det stopper snart..

Anonymous poster hash: 8c2c8...182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...