Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 jeg er en av de uheldige som ikke har fått tildelt pupper! her så og si helt flat, selv om magen er noen kilo for mye på! så er helt feil hele meg! er gravid i uke 8, og det eneste jeg har fått et store og vonde brystvorter! ikke noe større pupper.. og det plager meg! skulle ønske jeg fikk store pupper! noen som fikk større pupper utover i svangerskapet? eller ble de større når melka kom? vil jeg få melk når jeg er flat? Anonymous poster hash: ed157...869
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Puppene blir større når du starter å produsere melk 😊 om man har små eller store pupper har ingen betydning med tanke på melkeproduksjon. De med de største brystene kan ha for lite melk og de med små kan ha mye,så bare slapp helt av. Jeg har ikke mye å skryte av selv,men i slutten av svangerskaper ble de litt mer fyldigere. Ammer (6 mnd) og babyen min er trillrund og får mer enn nokk næring. Husker det første jeg la merke til med puppene var at brystvortene ble større også område rundt brystvortene. Pluss øm og noen dråper med råmelk litt senere i svangerskapet. Anonymous poster hash: 436e2...72c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 takk for svar! håper de popper ut i løpet av noen mnd Anonymous poster hash: ed157...869
Kanutten83 Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Gratulerer med en liten på vei Jeg hadde 65B (70A) før graviditet, en eller annen ganger etter uke 20 vokste de til 70F... Og Dolly Parton str rett etter fødsel før de stabiliserte seg på 65F i ammeperioden Fikk riktignok ikke beholde den str når ammingen var over Vært slik i alle 3 graviditetene
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Jeg fikk større pupper når melka kom. Gikk opp til B, og gikk tilbake igjen etter amminga var ferdig. Det som gjør pupper store er fett, melkekjertler er som regel likt fordelt hos alle . Nå etter to barn har jeg gått opp til C cup, men det koster meg 30 000 Anonymous poster hash: 386d2...c89
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Som eg måtte sei til tanta mi når ho vart hysterisk over at eg ikkje amma: Berre fordi ein ser ut som ei melkeku, betyr ikkje det at at ein fungerar som meieri. Og der kjem og det motsatte: Små pupper kan gi kvalitetsmjølk 😉 Anonymous poster hash: 4af72...44b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 Jeg er også flat. Produserte knapt noen dråper melk dessverre. Har underutviklede bryster. Bare husk at det ikke er verdens undergang om du ikke får ammet! Det blir bra barn av MME også 😊❤️ Anonymous poster hash: ebd3b...7a9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 Jeg er også helt flat, og puppene vokste ikke noen ting før melka kom etter fødsel. Det så ut som jeg hadde tatt silikon når jeg hadde melkespreng Anonymous poster hash: b4785...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå