Gå til innhold

Har barna komt i rute etter juleferien?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke her.. Sovnet ikke før klokken 23:-/ blir nok en tung morgen i morgen ja;-)

Anonymous poster hash: 6c1f8...95e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De stod opp kl 7 i dag, så sovnet høvelig greit i kveld. Men tipper de kommer til å kjenne det et par dager likevel...

Verre med meg! Får ikke sove!!

Anonymous poster hash: 7dd3b...bc7

Skrevet

Ikke her heller... Sovnet ikke før kl. 12. Blir tung dag på skolen i morgen.

Anonymous poster hash: 17bb4...937
Skrevet

Her er det plandag i morgen så vi har en dag til for å komme ut av feriemodus 😊 Men det blir nok tungt uansett på tirsdag 😩

Anonymous poster hash: ec622...f35

Skrevet

Nei småen har vært syk helt til i dag så han sovnet ikke før ca 22.00 :S

Begynner heldigvis senare i morgen..

Anonymous poster hash: 1135b...452
Skrevet

Her fikset 4-åringen det helt selv... Sovnet 1.30 på nyttårsaften og våknet 8.30 dagen etter. Med bare 7 timer søvn ble det automatisk tidlig kveld.

Anonymous poster hash: 1fa32...70f
Skrevet

De siste holder det gående enda noen sovnet på bilturen hjem idag, så den tidlige leggingen og opp tidlig de siste dagene hat vært forjeves. De to minste overlever skoledagen imorra, men de sovner på sofaen så fort de kommer inn døra tenker jeg.

Mannen har fått beskjed om å få opp de to eldste, og få de klare til skolen. Han skal få lov å ta den kampen kjenner jeg, imorra tidlig er jeg bare stemor kjenner jeg. Jeg står opp like før de må være klare til å gå, så å begynne den diskusjonen eller vekkingen orker jeg ikke. Holder med de to andre.

Og jeg er veldig glad for at jeg har seinvakt imorra, for da kan jeg sløve på sofaen etter at alle de andre er ute av huset.

Anonymous poster hash: f943a...c4e

Skrevet

Her vekker vi barna tidlig de 2-3 siste dagene før skole/barnehage. Har fokus på å være i aktivitet ute, rolig kveld og tidligere og tidligere i seng.

Da går det helt greit å stå opp etter ferie.

Anonymous poster hash: 25431...bd2

Skrevet

Vi har fast leggetid i ferie også. Har endelig fått orden på det etter 4 år og vil ikke ødelegge systemet.

Men vi var mye ute i snøen i går, så hun sovnet en time før vanlig :)

Anonymous poster hash: 36fe6...da8

Skrevet

Komt? ???

KOMMET

Anonymous poster hash: 2fa24...b73

Skrevet (endret)

Ja han la seg 1930, sovna litt før 20 og vi sto opp kl 703, i dag selvom vi har fri, men uansett så måtte jeg begynne idag :) i ferien har han stort sett lagt seg 20-2030,men ble noe dager kl ble 21-22 også hvis vi var på besøk og både julaften og nyttårsaften ble sene :),men han har sovet fra 830-1130 hele ferien,så det har vert veldig deilig :)

Endret av Blair Waldorf
Skrevet

Komt? ???

KOMMET

Anonymous poster hash: 2fa24...b73

Du skjønte vel overskriften likevel, hæ??

Anonymous poster hash: 6c1f8...95e

Skrevet

Ja, jeg har vekket dem 7.30 de siste dagene. De har stort sett holdt normal leggetid i ferien også, så det er nok ikke et stort problem. Men de var veeeldig trøtte i dag kl 6.30! Tror de skal i seng ekstra tidlig i dag. Det gjelder nok oss alle sammen.

Skrevet

Nja....leggetiden var mye nærmere normalen i går enn den har vært i det siste og så vekket jeg dem 08.00 i dag. Satser på tidlig legging i kveld og da bør det gå relativt greit i morgen!

Anonymous poster hash: 46b6f...005

Skrevet

La seg i anstendig tid igår. Måtte vekke 2.5åringen som virkelig har fått smake det gode liv i ferien! Han har stått opp før 6 HVER dag siden han ble født, men nå plutselig har han dratt seg til både 8 og 9... han var bra trøtt og overhodet ikke motivert for barnehage! Regner med det blir tidlig kveld i dag...På alle 3!

Anonymous poster hash: 9bb54...374
Skrevet

Skolen starter i morra og hun ble vekket 8 idag, regnet med hun sovner litt tidligere enn 22.30 idag da.

5åringen sovnet rett over 8 igår kveld og ble vekket 7 idag . Vært i Bhg .

I morra er det ubarmhjertig opp halv 7 på alle mann😖

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...