Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Han gråter mye og ofte og sutter ekstra hardt på smokken før han spytter den ut, så han virker jo veldig sulten. Går mellom 1-2 timer mellom måltidene, og da drikker han mellom 140-170 ml. Kan drikke litt mer om morgenen når det har gått lengre tid siden forrige måltid. Han gulper ekstremt mye og sliter en del med mageknip. Har begynt å hatt litt malt i melka i dag. Men hvor mye og ofte burde jeg egentlig gi han? Redd for å gi for mye,at jeg forveksler mageknip med sult Anonymous poster hash: e3884...e70
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Hørtes faktisk veldig mye ut, ja! Særlig hvis det er mye gråt og gulping. Anonymous poster hash: 22642...902
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Jeg har en baby på 3 mnd. Stor gutt på 8 kg. Han får morsmelk så jeg aner jo ikke eksakt hvor mye han spiser til hvert måltid. Men da han var like liten som din, spiste han lett 180 ml om jeg ga han flaske med utpumpa melk. Men han har spist og spiser ca hver 3. time så da blir det ikke like store mengder i løpet av en dag som med din som spiser mye og ofte. Min baby har også gulpet en del, det har bedret seg noe nå. Han hadde litt mageknip de første ukene på kveldstid og da suttet han febrilsk på smokken når han hadde vondt. Jeg ga han ikke mat da, han ble verre om han spiste oftere enn hver 2-3 time. Han var ikke sulten, men hadde vondt, gråt og kava fælt samtidig som han sutta febrilsk på smokken og pressa. Var ikke sulten for hvis jeg tilbød puppen så sugde han febrilsk noen ganger før han spente seg og skreik, så her var det nok luft som plagde han. Syns det hørtes mye ut med så mye melk så ofte. Prøv med litt malt i melka, men hvis han er plaget med luft så kan malt gjøre det verre. Ville prøvd å gi mat ca hver 3. Time. Anonymous poster hash: e74c9...045
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Høres veldig mye ut ja, jeg ville prøvd å gi litt sjeldnere og ellers bare bære og se om dy får ut noe luft hvis det blir hyling, umulig at han er sulten etter to timer når han får så mye.. Anonymous poster hash: aca0b...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå