Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Det koster oss så lite å legge til rette for at ungene våre inkluderer mer utsatte barn, og det kan bety så mye for det barnet som plutselig får innpass! Vi hadde et slikt "veldedighetsprosjekt", som er blitt en god venn! En bestevenn! Det hadde kanskje ikke blitt sånn om vi ikke hadde styrt litt, tilrettelagt litt. Vi har også et eldre barn, som var på utsida av fellesskapet hele barneskolen. Det går fint nå, men barndommen hadde nok vært bedre om noen brydde seg. Det koster så lite å inkludere. Anonymous poster hash: f03bd...d87
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 hvorfor? alle kan ikke like alle ,slik er det bare Anonymous poster hash: 69b01...10b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 hvorfor? alle kan ikke like alle ,slik er det bare Anonymous poster hash: 69b01...10b Det er så, men ut fra hi sitt innlegg ble det skapt nye bestevenner ut av et slikt prosjekt. For en berikelse for de det gjelder. Ikke rart det vokser opp drittunger med foreldre som deg. Anonymous poster hash: 8f27e...b05
MMP Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Nå er ikke mine barn de mest populære hverken i gata eller på skolen. Vi inviterer hver uke med hjem, både populære og ikke populære barn. Men mine blir ALDRI invitert tilbake! Men ok... kommer ikke til å gi opp! Men eldste jenta her har bemerket det at hun aldri blir invitert til de andre. Jeg prøver bortforklare med den ene dårlige unskyldningen etter den andre! Det viktigste er jo at de vil komme her... kremt!
Gjest Muji81 Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Fin oppfordring! De mest populære barn er også de mest sosialt inkluderende, så dette er vinn-vinn situasjon for alle
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 hvorfor? alle kan ikke like alle ,slik er det bare Anonymous poster hash: 69b01...10b Det er så, men ut fra hi sitt innlegg ble det skapt nye bestevenner ut av et slikt prosjekt. For en berikelse for de det gjelder. Ikke rart det vokser opp drittunger med foreldre som deg. Anonymous poster hash: 8f27e...b05 nei jeg synes det er TEIT. barn skal ikke tvinges til og leke med barn de ikke vil Anonymous poster hash: 69b01...10b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 hvorfor? alle kan ikke like alle ,slik er det bare Anonymous poster hash: 69b01...10b Nei, det er helt riktig B.W. Alle kan ikke like alle. Men jeg synes det er viktig at barn lærer seg å tolerere og akseptere hverandre selv om man kanskje ikke har superkjemi. Man må omgås folk man ikke liker hele livet - på skole, i organiserte fritidsaktiviter, i jobbsammenheng. Da er det fint å ha kompetanse til å samhandle godt med alle i den aktuelle settingen uavhengig av relasjon forøvrig. Anonymous poster hash: cd0f2...12c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 hvorfor? alle kan ikke like alle ,slik er det bare Anonymous poster hash: 69b01...10b Det er så, men ut fra hi sitt innlegg ble det skapt nye bestevenner ut av et slikt prosjekt. For en berikelse for de det gjelder. Ikke rart det vokser opp drittunger med foreldre som deg. Anonymous poster hash: 8f27e...b05 nei jeg synes det er TEIT. barn skal ikke tvinges til og leke med barn de ikke vil Anonymous poster hash: 69b01...10b Ingen har vel snakk om å tvinge barna til noe som helst..... Hi Anonymous poster hash: f03bd...d87
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #10 Skrevet 4. januar 2016 Er så enig med HI. Eldstemann er genert og liker andre ting enn flertallet av guttene i klassen. Han er nesten alltid alene. Har sittet alene det meste av jula nå. Virkelig sant som de sier om ferier og høytider. Det verste for dem da. Så har vi nestemann. Han er veldig populær og går bort og prater med alle. Sier stadig til ham at han må forsøke å invitere med hjem andre enn bestevennen. Det gjør han da av og jeg tenker nettopp at slik hadde jeg ønska at min eldste hadde opplevd. Men nei - ingen som ringer ham... Foreldre er sløve. De har nok med å passe på sitt eget sosiale liv. Barna seiler sin egen sjø... Anonymous poster hash: 03a7a...291
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #11 Skrevet 4. januar 2016 Er så enig med HI. Eldstemann er genert og liker andre ting enn flertallet av guttene i klassen. Han er nesten alltid alene. Har sittet alene det meste av jula nå. Virkelig sant som de sier om ferier og høytider. Det verste for dem da. Så har vi nestemann. Han er veldig populær og går bort og prater med alle. Sier stadig til ham at han må forsøke å invitere med hjem andre enn bestevennen. Det gjør han da av og jeg tenker nettopp at slik hadde jeg ønska at min eldste hadde opplevd. Men nei - ingen som ringer ham... Foreldre er sløve. De har nok med å passe på sitt eget sosiale liv. Barna seiler sin egen sjø... Anonymous poster hash: 03a7a...291 Har det på samme måte her. Eldste vil bare være med yngste,men han har mange venner. Hjertet mitt blør for eldstemann. Anonymous poster hash: 84296...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå