Gå til innhold

Dere som har ms eller kjenner noen med det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er hverdagen deres?

Og med barn?

Er du/de i jobb?

Anonymous poster hash: c1c00...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kusina har ms i minst 10år nå. Hun reiserverden rundt med arbeidet sitt,har to jenter der den ene skal studere og den andre på vgs. Kusina teller dager til minsta skal flytte ut slik at de kan reise med jobben steder der det ikke må alltid være barnevennlig. Dagmamma mi hadde msa også. Hun fikk diagnosen som ung mor,døde 70 år gammel av nyrekreft. Hun hadde helt ok funksjonsnivå.

Anonymous poster hash: 0fa9b...f27

Skrevet

Jeg kjenner to, begge er i jobb. Den ene er i svangerskapspermisjon nå, men til vanlig jobber hun 100%. Formen hennes er i grunnen ganske god.

Den andre jobber 40%. Hun har to barn, men de er voksne nå. Hun trener og slapper av mye når hun ikke jobber. Hun klarer seg fint i hverdagen, og man ser det ikke på henne. Hun blir bare fort sliten.

Anonymous poster hash: 2b3e1...5eb

Skrevet

Hvordan er hverdagen deres?

Og med barn?

Er du/de i jobb?

Anonymous poster hash: c1c00...e4c

Min far har det. Hatt diagnosen i 15 år og er så godt som ikke-fungerende. Det er enorme forskjeller i hvordan ms arter seg.

Anonymous poster hash: d353a...439

Skrevet

Jeg har MS. Fikk det som barn. 100% ufør nå. Barnefar gjør det meste med barna for jeg har null energi. Min sykdom gikk fra veldig mild til veldig aggressiv på kort tid.

Anonymous poster hash: e5e34...2c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...