Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Jeg har jobb, leker med tanken om å søke noe nytt. Kanskje ikke å anbefale? Har det veldig bra der jeg er nå, på mange vis. Anonymous poster hash: ff804...c7e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Kommer vel an på hvor og med hva du jobber. Har jobbet i oljenæringen, og mange av mine gamle kollegaer er permittert eller oppsagt. En venninne av meg har søkt på titalls jobber uten å komme på intervju. Hadde i alle fall ikke sagt opp før jeg hadde hatt ny jobb. Anonymous poster hash: bfd88...d05
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Du må jo gjerne se etter ny jobb, men det er ikke spesielt lurt å si opp før du har noe nytt å gå til. Anonymous poster hash: 752e9...aad
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Det er store forskjeller rundt om i landet, og det kommer også an på bransje. Forstår ikke hvorfor du skulle la være å søke en annen fast jobb, får du ny jobb så får du, hvis ikke blir du jo bare er du er. Anonymous poster hash: c8b19...630
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Fordi det er 6 mnd prøvetid. Jeg er litt syk av meg, har litt fravær. Har flere barn. Det er alltids noe, styr med det ene eller andre. Har det veldig fleksibelt og greit med en jobb jeg kjenner inn og ut. Anonymous poster hash: ff804...c7e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Fordi det er 6 mnd prøvetid. Jeg er litt syk av meg, har litt fravær. Har flere barn. Det er alltids noe, styr med det ene eller andre. Har det veldig fleksibelt og greit med en jobb jeg kjenner inn og ut. Anonymous poster hash: ff804...c7e Da hadde jeg beholdt dagens jobb. Anonymous poster hash: bfd88...d05
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 Kommer vel mer an på hva du kan. Har du enten utdannelse, erfaring, kunnskap eller ferdigheter som andre behøver, er ikke markedet pressa. Er du litt mindre ettertraktet må du sikkert lete litt lengre. Anonymous poster hash: f2488...c8a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 Vi har ikke hatt så høy ledighet på lenge, vi står i jobb lenger, større innvandring så ja markedet er så presset. Anonymous poster hash: f0d39...5eb
sug lut Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 "Her inne"? Dette er da ingen nyhetskanal. Du leser vel aviser?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #10 Skrevet 3. januar 2016 Fordi det er 6 mnd prøvetid. Jeg er litt syk av meg, har litt fravær. Har flere barn. Det er alltids noe, styr med det ene eller andre. Har det veldig fleksibelt og greit med en jobb jeg kjenner inn og ut. Anonymous poster hash: ff804...c7e Da hadde jeg beholdt dagens jobb. Anonymous poster hash: bfd88...d05 Støtter denne. Ja, markedet er tøft nå. Anonymous poster hash: b60bd...5ea
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #11 Skrevet 3. januar 2016 Fordi det er 6 mnd prøvetid. Jeg er litt syk av meg, har litt fravær. Har flere barn. Det er alltids noe, styr med det ene eller andre. Har det veldig fleksibelt og greit med en jobb jeg kjenner inn og ut. Anonymous poster hash: ff804...c7e Du høres jo ut som drømmearbeidstakeren... Øh... Vær glad du har en jobb i det hele tatt du! Anonymous poster hash: 9edfc...5ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå